Gratis VST plugins van SirSickSik

Waar is die GUI mee gemaakt?
in geval van sik weet ik het niet maar voor draaiknoppen heb je dus een strook met graphics onder elkaar nodig welke ik vroeger nog ambachtelijk zelf knip en plakte in PSP maar die tijd is voorbij sinds ik knobman ken, meer heb je niet nodig maar pas op dat je het niet TE bont maakt (dat wil er soms nog wel eens insluipen)...

20080618knobman.jpg

Laatst gewijzigd:
waarvan/waarom?

weet ik veel, staat daar in de regelementen.... ik mag wel beta-testing doen, maar dan alleen privaat. Hij mag gewoon niet al te downloaden zijn voordat die bij kvr staat zodat iedereen gelijke kansen heeft qua plugin-bekendheid denk ik..

da's al iets beter

Waar is die GUI mee gemaakt? Zit dan in het programmeer pakket wat je gebruikt?

Is er niet een of andere plugin voor Photoshop om een mooie, moderne GUI te maken?

ik gebruik inderdaad knobman voor de knoppen, maar dan wel de nieuwe versie. Voor het achtergrondje gebruik ik skinman van dezelfde makers... Heb geen geld voor photoshop en heb ook geen goede download kunnen vinden tot nu toe (ja, ooit eens, maar die ben ik toen weer kwijt geraakt na mijn computer opnieuw te installeren)

wat betreft de osciaLLator.... ehm... dit wordt knippen en plakken.... haha skinman was vastgelopen dus ik ben de instellingen voor die letters kwijt... heb enkel nog het plaatje van het frontje.. (1 minuut later.... relaxt, dat kon gelukkig nog zonder dat het opvalt :P)

oja, en natuurlijk voor private beta testing, stuur ff een pbtje als je de pluging wilt proberen en testen.
Ik zou dan wel graag wat info terug willen hebben zoals CPU spikes of niet en wanneer (veel gespeelde noten, hoge/lage noten, nadat je knop 'x' helemaal open had gedraaid (dan moet er dus nog ff een clipper tussen), wanneer je input 'x' aanstuurde met de LFO etc), hoeveel CPU die op jouw computer gebruikt (samen met hoe snel je computer is, kan ik een beetje inschatten of het verantwoord is in vergelijking met de mogelijkheden v/d plugin), mist er ergens TOCH nog een hint, of doen de hints het helemaal niet op jouw computer, mis je nog een instelling/knop die je er echt bij had willen zien etc etc

Ik ga ook proberen een uitgebreide help-functie erin te gooien. Hierbij zat ik te denken aan screenshots van de verschillende parts als pop-ups in het midden van de plugin met daaromheen uitleg en tips

Hoi Sik, ik heb vooralsnog alleen de zipbestandjes verwijderd omdat ik het zonde vond je tekst ook te verwijderen. Mocht je dit toch graag anders zien geef je maar even een gil.

nee die hoef je niet te deleten zover ik weet... sterker nog... erg relaxt anders had ik het allemaal overnieuw moeten typen :D

hierbij nog een opname van een viool achtige preset die ook onder de bijgeleverde presets zit. Heb ook de preset van de trickster-track bij de presets toegevoegd :)

Attachments

• SirsSickSik - Violin Trickshot.mp3
    4,7 MB · Bekeken: 154
  • SirScikSik - Trickster.mp3
    6,1 MB · Bekeken: 152
Kijk, daar zocht ik naar, de Knobman. Hendig!

Maar is er wel een plugin voor zoiets dan voor Photoshop dat jij weet Sik? (ik heb hier de volledige legale Adobe Creative Suite licentie en programmatuur.. (bedankt baas!))

Wellicht kunnen we er wat mooiers voor maken.... al gaat het natuurlijk om de functionaliteit.

ik heb er aan zitten denken om de png's te laden in photoshop en er een paar layers overheen te gooien, maarja, dan moet ik m wel hebben en daarnaast weten hoe photoshop werkt haha
op zich zou ik nog een paar maten van mij kunnen vragen die graphic artists zijn, maar ik houd dit project wel graag persoonlijk ivm de contest en daarmee mogelijke belangenstruggies....

Ik zou je daarmee eventueel wel kunnen helpen Sik! (ben aardig thuis in Photoshop, al is GUI design dan wel nieuw voor me)

Die PNG met de spelfout kan denk ik nog wel herstel worden :).

nou, lekker kan ik enkel vst's onder de 4mb uploaded als zip... heb ik een hele berg nieuwe, kan ik ze niet uploaden..
dan maar even de enige simpele vst...

velocity-randomizer:
very simple: incoming midinote will be given random velocities and send to the output

sik

Attachments

• Midi Random Velocity.zip
    1,6 MB · Bekeken: 158
handig om met de kut-fxd te gebruiken om de mate van effect te randomizen terwijl je wel een vast patroon hebt welk effect er aan gaat.

Nou, mijn entry is opgestuurd naar de KVR developers challenge 2012... fingers crossed...
Ben benieuwd hoeveel mensen er nu problemen krijgen met de midi-routing aan de praat te krijgen haha is altijd wel een terugkomertje...
MAAR, ik heb zowaar deze keer en wel 10 kantjes tellende help file erbij geschreven vanochtend/middag.

mp3tje is een stukkie gespeeld door de vst zelf.

Attachments

• SirSickSik - example.mp3
    3,9 MB · Bekeken: 141
Nou, mijn entry is opgestuurd naar de KVR developers challenge 2012... fingers crossed...
Ben benieuwd hoeveel mensen er nu problemen krijgen met de midi-routing aan de praat te krijgen haha is altijd wel een terugkomertje...
MAAR, ik heb zowaar deze keer en wel 10 kantjes tellende help file erbij geschreven vanochtend/middag.

mp3tje is een stukkie gespeeld door de vst zelf.
Nou das toch gewoon mooi gewoon!
MAN!

Back