Track: PWM - Form 6

Ik ben het eens dat het een goede is voor filmmuziek, ik moest er meteen aan denken. Ik vind de basis mooi, de donkere PWM chorus sound versus de rietsound, ook qua melodie, alleen net na 2 minuten zit er een lelijke pitchbend in. Ook mis ik net een bepaald ontwikkelingetje wat je normaal wel hebt in filmmuziek, zeg maar het tweede deel van de scène, iets spannender.....

Bedankt allemaal!

@ Krek: Het word ook niet rot opgevangen :)

@ RSB: Dat is gewoon Cubase 5 mono/stereo delay, niks bijzonders maar goede degelijke delay's met weinig kleuring. Verder, de Juno 60. Heb hem pas een jaar maar wat een ding. Alles wat eruit komt klinkt Juno en dat is ook precies wat ik van hem wil. :)

@ bikkel: Ja, dat pitchbendje. Ik realiseer me dat het op het randje van goede smaak is maar ik vind het erg mooi (hou gewoon wel van een beetje kitsch...) Verder vind ik het deel met ritme en het distortion geluid wel die ontwikkeling, het word daar toch wat minder hoopvol allemaal..

Nogmaals mijn dank mensen. Leuk dat jullie even hebben geluisterd!

groetje,
Maarten

Dat pitch bend stukje vind ik juist ook wel mooi. Beetje een laatste schreeuw om hulp, waarom er niemand helpt. Hoop dat je um snapt haha

Voor de rest lekker nummer. Echt iets voor een film idd.

Back