Logic Pro nu in de AppStore

VasC

Dat smurfen we...
Ik zie net dat je Logic Pro 9 kunt kopen de App Store voor €149,99. Dat lijkt mij toch wel een erg fijne deal!

Er staat dat er via de download optie nog 19GB aan optioneel materiaal te krijgen is. Dan is het wel even de vraag of je hiervoor moet betalen, of dat je dat gewoon gratis kunt downloaden.

Er staat "verkrijgbaar", niet "krijgen". Wereld van verschil :D
Ik had ook begrepen dat dat in-app purchases waren namelijk.

MainStage voor 24 euro is ook niet verkeerd trouwens.

149 euro?? Voel ik me toch behoorlijk bekocht, afgelopen jaar nog bijna het dubbele voor neergelegd!

Haha, ze moesten wel. Geen DVD drive in de nieuwe mac mini's en Airs en dan toch 7 DVDs moeten installeren gaat niet anders dan via downloads.

Ik heb Komplete 7 via een andere Mac moeten installeren over het netwerk. Niet leuk en nooit meer! Geen download, geen sale.

Voor mij dan! :-)

amai 149,99 ??? ik zou eerder denken dat dat een 1 april grap is !!???

Er zal wel een nieuwe versie uitkomen snel. Native Instruments dumpt de actuele Komplete ook altijd voor de halve prijs vlak voor een nieuwe release.

link want ik zie hem alleen voor 500 - 1.

Haha, ze moesten wel. Geen DVD drive in de nieuwe mac mini's en Airs en dan toch 7 DVDs moeten installeren gaat niet anders dan via downloads.

Ik heb Komplete 7 via een andere Mac moeten installeren over het netwerk. Niet leuk en nooit meer! Geen download, geen sale.

Voor mij dan! :-)

Speciaal voor......

MackbookSuperdriveFront400-400.jpg

Misschien een domme vraag maar ik heb Logic 9.1.6, als ik echter in de appstore kijk herkent hij het niet als geïnstalleerd. OsX weer wel. Beide heb ik niet via de appstore gekocht. Beetje off topic maar hoe zou die registratie gaan?

Misschien een domme vraag maar ik heb Logic 9.1.6, als ik echter in de appstore kijk herkent hij het niet als geïnstalleerd. OsX weer wel. Beide heb ik niet via de appstore gekocht. Beetje off topic maar hoe zou die registratie gaan?

Enkel dat wat jij uit de Appstore koopt zal zichtbaar zijn in de Appstore.
Alles wat geïnstalleerd is maar niet via de Appstore is gekocht zal dus niet herkend worden in de Appstore als reeds geïnstalleerd.

Dat is vrij logisch want de Appstore kijkt naar je iTunes account. :)
Weet je zeker dat je OSX niet via de Appstore gekocht hebt. (volgens mij is Lion enkel via de Appstore te downloaden)

Dat is vrij logisch want de Appstore kijkt naar je iTunes account. :)
Weet je zeker dat je OSX niet via de Appstore gekocht hebt. (volgens mij is Lion enkel via de Appstore te downloaden)[/QUOTE]

hmmm, eerst wel maar later heb ik een nieuwe mbo gekocht en daar staat hij al op natuurlijk. Ik denk dat je gelijk hebt, scheelt weer verder uitvogelen ;-)

THX

Geen idee of 'k hier zomaar mag doorlinken, maar kijk effe op KVR,
want 't is een hele lijst die aan de 9.1.6 Update is toegevoegd,,

Net de update geinstalleerd, maar nu gaat hij eerst nog 2GB aan "Basic Content Downloaden" we wachten dus even af :-)

Wel relaxed: Bouncen op Multicore

Back