Welke Synth is aldus de gebruikers op dit forum beste koop 2011

Voor prive-gebruik is voor mij de beste aankoop in 2011: de Oberhein OBX 8 voice.
Zakelijk is voor mij in 2011 de beste aankoop: de Fender Deluxe Reverb (ideaal voor live met z'n 18 watt).

kdenk ...datienewsynths in 2011uitgebracht bdoeldt ..mooi lijstjeiig!
;-]

hoor veel over dekronos ..soort triton maar danegt velmeer ..
heb t persoonlijk niesooop new synth .. net as velen hier denkik

de nord wave lijkt meerg leuk
jp80 klinkt qa demoswel weer leuk
performance gerichter zegmaar

Ik denk dat als je Hard Beats wil maken de Intel Core i7 gewoon je beste keuze is. En anders een gloedjenieuwe synthesizer uit de winkel, en dan een analoge. Zoals een Slim Phatty. Niet dat ik denk dat je er wat aan hebt, maar als je dan toch je geld verspilt aan hardware, zorg er dan in ieder geval voor dat mensen zoals ik er plezier aan hebben als je hem met verlies verkoopt in plaats van dat je gaat lopen vissen naar een Andromeda en er dan achter komt dat je er met pijn en moeite met veel misbruik van digitale LFO's de sound van 2011 kunt benaderen.

Ooit een vraag van iemand gehad die zojuist een 909 had gekocht voor €1350,-: "hoe kan ik er nou zo'n gepitchte kick mee maken?" :stupid

ast aleenover aankopen gaat kochtik eenoberheimsem geen spijt van ..betaal baar leuk/ klink lkkr flexie ..moet wel ff mn cv unit op orde krijgen snel...grr
en idd ook eeni5 pc tje gekocht ...lkkr vooruitgang

ast aleenover aankopen gaat kochtik eenoberheimsem geen spijt van ..betaal baar leuk/ klink lkkr flexie ..moet wel ff mn cv unit op orde krijgen snel...grr
en idd ook eeni5 pc tje gekocht ...lkkr vooruitgang

Ja ik vond het wel een interessante bak maar i4 heeft hem niet staan, had hem graag een keer getest. Men vond hem daar wat te duur voor wat 'ie kon. Kan ik me ergens wel voorstellen maar ik heb dus geen enkele synth met een multimode filter, en met mijn Siel Mono kon ik daar toch wel wat bruikbare dingen mee doen! Zoiets als dit baslijntje, krijg jij dat ook uit je SEM?:

attachment.php

Ik kan me ook indenken dat de topicstarter met zakelijk/prive doelt op:

zakelijk = serieuze productie... wellicht meer in het rijtje van bread and butter sounds...
prive = gewoon lekker pielen.. mag ook experimenteler etc.

Ik niet....

zonder meer:

w620_726e17f8a48cc16c1dfb346a0edb4c56.jpg

en anders wel de monotribe: much fun for little money

Beste synth in 2011 gekocht: Club of the Knobs system 15. Maar ja, moet nog wel steeds geleverd worden.

Laatst gewijzigd:
Beste synth in 2011 gekocht: Club of the Knobs system 15. Maar ja, moet nog wel steeds geleverd worden.

Ik zou nooit binnenstappen in een etablissement met die naam :kont: maar wel een mooi systeem

Aankopen van 2011, een kinderwagen, maxocosi, babykamer, verwarmd buiten bubbel bad met bar en biertap :D

Ohja een ecler hak 380 en een korg kaosspad 3, dat was het wel helaas. Aankopen zijn hier voorlopig gebeurt met de kleine op komts.

attachment.php

Attachments

• 8.jpg
    8.jpg
    65,5 KB · Bekeken: 77
Beste aankoop in 2011: Nord Stage 2. Alles in één met TOPkwaliteit en ongekende flexibiliteit.
Andere leuke aankopen in 2011: Korg M1 en Roland D50 vanwege het ENORME jeugdsentiment!!!

Virus TI
Nordwave
Alesis Andromeda
Yamaha Motif XF8

Koop ze allemaal, ze vullen elkaar mooi aan.

De virus en motif kunnen in rack versie

En de ivoor-look pitch bend stick

Ik heb alles dit jaar aangeschaft, ben pas begonnen.
Ben erg blij met mijn onlangs aangeschafte Nord Wave en eerder dit jaar de Machinedrum UW+.
Die 2 vind ik het meest waardevol in mijn setup.

Dit jaar 2011 was voor mij oriënteren, ontdekken en bepalen welke gear aan te schaffen.
De studiohoek is bijna klaar (alles optimaal aangesloten).
Volgend jaar beginnen met combineren en proberen tot tracks te komen.

Ben iig blij met de nieuwe hobby.
Lekker bezig zijn met muziek en we zien wel waar het schip strandt...

Back