chris-w
808 fetishist!
Online sites kan ook lastig zijn. Zo hoorde ik veel over 22tracks (site waar verschillende dj's hun favo lijstje van 22 tracks in een bepaald genre online zetten) en dacht laat ik eens kijken of ze daar wat leuks/nieuws te luisteren hebben.Aangezien mensen heel lang kunnen discusseren over welke track bij welk genre hoort, hou ik me altijd aan online sites zoals beatport, daar kiezen artiesten zelf in welk hokje ze geplaatst willen worden.
Daar zag ik het kopje electro klik er op en zie vervolgens dit: Henzel & Disco Nova have evolved from a fresh talent duo to one of the most anticipated acts in the Dutch Electro scene.
Ik had nog nooit van ze gehoord maargoed ff tjekken en je raad het al geen 1 electro plaat.
Ik zeg jammer!!!
Lijkt mij trouwens ook de beste keuze om door de artiest te laten bepalen en ja er zijn natuurlijk altijd tracks die niet in dat hokje te stoppen zijn.
Ikzelf heb dat hokje wel nodig in mijn zoektocht naar nieuwe muziek, anders moet ik wel heel veel muziek/crap luisteren om bijv. die vette electro plaat te scoren.
hehehe...