[dubstep] Frappucino

maartentk

Nieuwkomer
Eerste afgewerkte dubstep song. Gemaakt in Ableton + Sylenth. Comments welkom.

http%3A%2F%2Fapi.soundcloud.com%2Ftracks%2F30962880

Bass zou wat minder mogen.. Ik moet dringend eens deftige monitors aanschaffen ;{

Niet zo orgineel meer heh, stukje tekst en dan een drop
Daar heb je een punt, maar dat zal altijd blijven gedaan worden hoor ;)

Bass minder? Ik mis juist een heftige dikke sublaag ( er trilt hier niks als ik mn set opendraai :P ) Verder vind ik dat je er best een vette sound hebt.

Mss dat soundcloud automatisch EQ'd? Kan dit? Met de originele track heb ik op de 2 hifi systemen een te zware bass.. Mss ligt het aan de hifi systemen dan :)

Thanks voor de reacties!

Zo slecht vind ik die mix niet! Ik vind de edits van de beats/bass echt goed gedaan, daar is aandacht aan besteed. Ik vond de vocal in het middenstuk niet goed hoorbaar omdat er een snerpende synth doorheen zat. Misschien kan die vocal sowieso met iets meer urgentie erin gemixed worden. Distortion/overdrive eroverheen?

Zo slecht vind ik die mix niet! Ik vind de edits van de beats/bass echt goed gedaan, daar is aandacht aan besteed. Ik vond de vocal in het middenstuk niet goed hoorbaar omdat er een snerpende synth doorheen zat. Misschien kan die vocal sowieso met iets meer urgentie erin gemixed worden. Distortion/overdrive eroverheen?

De vocal is er in het begin ook al en daar is ie duidelijk aanwezig en verstaanbaar. In het middenstuk wou ik iets meer nadruk leggen op de sweep. Mss dat ik er toch wat distortion overheen gooi zodat ie niet helemaal hetzelfde klinkt en voor de dynamiek. Thanks.

Back