Casio met pro gear?

Spannend!

Was toch mijn eerste rekenmachine... later ook nog wel eens wat klank voortbrengende apparatus van casio gehad.

Ben benieuwd. Casio heeft wel een paar mooie bakken gemaakt in budget en mid range. De RZ-1 daar ben ik altijd zo weer een paar uur zoet mee

We zien het wel weer. Casio wordt wel iets te snel opzij geschoven door velen; als je een beperkt budget hebt dan kan je met Casio voor weinig geld (nieuw) een zeer mooi keyboard kopen. En ze hebben hier en daar een leuke synth gehad. Volgens mij hebben ze ook wel het nodige in huis om iets nog wat meer profi te maken, maar ik weet niet of dat in hun businessplan past.

Denk dat iedereen ooit wel wat van Casio heeft gehad.. was het geen rekenmachine, was het wel een combi keyboard-rekenmachine.
Heb heel veel lol gehad met de VL10 die ik ooit had.. vooral op school 8>
En heb nog steeds een CZ101.. als ze nou eens iets als de OP1 uitbrengen zou dat ook wel lache zijn :mega:

Ze komen met een analoge electronische piano die zowel de Rhodes 2011 Mark 7 als de Roland V overtreft in mogelijkheden, klank en prijs. :)

Zal mij niets verbazen wanneer Casio met een nieuwe stage piano komt. Al zou het natuurlijk pas echt groot nieuws zijn wanneer zij met een kloon van de nieuwe Rhodes komen. Met meer mogelijkheden voor minder pegels. met een prijsstelling van zeg tussen de €1000,- en €1500,- zullen zij daarmee ongetwijfeld een aardverschuiving veroorzaken in de branche.

Casio zou weer eens met een leuke synth moeten komen :)

Er was blijkbaar een foto gelekt van Casio's aankomende synth, de Casio XW-P1. Maar deze is nu nergens meer te vinden. (Kronos verhaal all over again :)). Prijs zou iets van een 700 dollar zijn.

casio-wx-p1-synthesizer-640x773.jpg

http://www.synthtopia.com/content/2012/01/07/namm-leak-the-casio-xw-p1-performance-synthesizer/

Is meestal een internet link, kun je scannen met een telefoon om vervolgens die website te openen

wat zijn toch die achterlijke Z/W vierkante symbooltjes toch die je meer en meer ziet, zo'n C64 doolhof... lijkt wel een 'streepjes code'...

dat zijn augmented reality fiducials met een binair unieke code. deze wordt herkend door een programma met je camera op bv je mobiel. dan stuurt het programma de code door naar de server en krijg je informatie over het product te zien.

Back