Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ze hebben toch wel een aantal unieke functies weten te ontwikkelen, zoals bijvoorbeeld
Portable MIDI devices or audio equipment can be placed on the designated rubber holding space
Als je hem gebruikt voor muziek maken/afspelen wel, anders niet:Zou dat gedeelte rechts bestemd zijn voor een ipad?
en dat kan dus niet, behalve als je het bier, kat of asbak gebruikt om muziek mee te makenOm je bier op te zetten natuurlijk! Of voor je kat, kan ook.....ideaal ook voor je asbak

balen als je een ingestudeerde phrase wil storen, want dat kan denk ik niet zo te lezenUp to 100 musical phrases spontaneously played on the keyboard can be stored in memory as user phrases
Handig dat dat automatisch kan en niet dat je eerst een knopje moet indrukken, twee maal een koprol moet doen en een scheet laten voordat de arpeggio werkt...The Arpeggio function can automatically play arpeggios just by pressing keys

hmm jammer, groovemeuk... het uiterlijk is ook nogal keyboard
een nwe CZ101 of VZ1 zou nog wel interessant zijn
+1 (denk ik)Slimme zet, dit gaat verkopen als een tierelier...
Ik moet zeggen dat het wel wat heeft... en dan vooral de prijs... 699 en 799 dollar. Dit wordt misschien wel een verkoophit...
Deze keyboards hebben iets aantrekkelijks en lijken me zeer toegankelijk.
Misschien wat voor mijn zoontje?? Dan kan ik er stiekum zelf ook mee spelen, hehe...
In vergelijking met wat Moog, Arturia, Dave Smith, Doepfer en binnen afzienbare termijn Waldorf op de markt brengt aan analoge synths zou ik toch wel even nadenken voor ik die toch best wel stevig geprijsde Casio's zou halen, toch?
Een casio met techhouse en trance phrases, perfect voor de 14 jarige hobbyist toch als eerste synth?
ik moest het met een GEM met bossanova ritmes leren
klopt, maar harstikke leuk toch? ik vind deze synths wel grappig
Vergis je niet hoor, die nieuwe Casio's klinken best goed, en ik moet eerlijk zeggen dat ik in het demo fimpje een "hands on" bediening zag waar al die andere fabrikanten nog iets van kunnen leren. Dit is een synth die EIN-DE-LIJK echt real-time kan multitasken zonder dat er allerlei menutjes met 5 pagina's voor een functie in de weg zitten op een te krap schermpje.
Het is ook redelijk ironisch dat een merk, wat bekend staat in bepaalde kringen als "speelgoed", een super overzichtelijke en makkelijk te gebruiken hands on bediening ontwerpt waar ik al een hele tijd naar opzoek ben maar nog nooit heb gevonden, ook niet in de duurdere klasse (tot nu dan).
En dan voor die prijs, van deze synthesizers droom ik haha !
Realtime editten kun je toch ook zeer wel met pak hem beet een Roland Gaia. Voordeel van die Gaia is natuurlijk dat die wel polyfoon is. Want dat vind ik toch echt wel een gemis voor een VA-synth als deze Casio. Daarmee plaatsen zij zichzelf buiten de markt in dat segment.