Nieuws van Nord?

Nieuw plaatje

Attachments

• 564535_10151413939904531_1836720050_n.jpg
    564535_10151413939904531_1836720050_n.jpg
    21,7 KB · Bekeken: 61
Pagina is al weer weg...
Dus toch een 4?
De teaser wijst naar een meer recht-op synth.
Ik vermoed een lead4 waarbij ook effecten aanwezig zijn.

Wout

Pagina is er nog steeds hoor en het geluid fragment kun je ook nog steeds beluisteren.

Ben ook wel benieuwd. Ga toevallig volgende week met Plane Shifter naar de Frankfurter Messe dus kan ik hem meteen lekker uitproberen. :okdan:

Jammer, want dan zijn wij ons al aan het voorbereiden op de terugreis. We zijn al zo oud dat we in één dag heen en weer niet meer goed aankunnen :D

Het beloofd dit jaar iig een veel interessantere beurs te worden dan vorig jaar, toen er eigenlijk alleen een Minitaur stond. Mooi dat er veel nieuw analoog spul uitkomt (Sub Phatty, MS20, Boomstar, Prophet 12), maar ik vind het ook niet erg dat er weer nieuwe VA's verschijnen (King Korg, NL4, Rocket) . :)

Jammer, want dan zijn wij ons al aan het voorbereiden op de terugreis. We zijn al zo oud dat we in één dag heen en weer niet meer goed aankunnen :D

Tja....wij zijn van die jonge goden :D (not) maar we hebben zaterdag om bij te komen.

Het beloofd dit jaar iig een veel interessantere beurs te worden dan vorig jaar, toen er eigenlijk alleen een Minitaur stond. Mooi dat er veel nieuw analoog spul uitkomt (Sub Phatty, MS20, Boomstar, Prophet 12), maar ik vind het ook niet erg dat er weer nieuwe VA's verschijnen (King Korg, NL4, Rocket) . :)

En bergen modular spul 8~

Tja....wij zijn van die jonge goden :D (not) maar we hebben zaterdag om bij te komen.
Daar hebben wij de hele volgende week voor nodig :D
Maar nu het geld nog om al dat lekkers te kopen, zo midden in een crises...

Filter is analoog, de rest is digitaal.

Wordt bij veel winkels als VA aangeprezen, zoals bij de MusicStore:

"Virtuell analoger Synthesizer im Desktopformat" ;)

VCA = Analoog

Filter is analoog, de rest is digitaal.

Wordt bij veel winkels als VA aangeprezen, zoals bij de MusicStore:

"Virtuell analoger Synthesizer im Desktopformat" ;)
Dan zouden dingen als de ESQ1, Kawai K3, Prophet VS, Microwave I, en zelfs de jaren 80 Akai samplers ook ineens VA's zijn...

Promotieblabla van een winkel.

De term VA is niet juist; hybride zou beter zijn. De oscillator van de Rocket is wel VA - je krijgt geen superzaag met variabele spread uit een setje samples op die manier.

ESQs, K3s, VS en MWI zijn niet VA omdat de golfvormen sample-based zijn in plaats van realtime gegenereerd worden. Klein maar vitaal verschil. Die worden dan ook hybride genoemd, of in het geval van de MW, wavetable.

We weten allemaal wat we bedoelen maar iemand wil gelijk hebben. 8~

Je hebt gelijk.

:D

Back