probleem met lennar digital sylenth vst bij inladen presets

beun_co

Stamgast
Hallo, als ik met sylenth 1 werk in ableton en ik sla mijn werk op en wil bv. de dag nadien weer mijn project opladen dan gaat sylenth 1 automatisch naar een andere preset dan die die ik ingesteld had. Weet er soms iemand hoe dat komt of hoe ik dat probleem kan voorkomen want daardoor zit ik iedere keer met andere souds in mij project?

MVG

Hi Lex, ik heb er 2 versies staan van sylenth 1 maar het is iedere keer hetzelfde bij de 2 versies.

grtz 3s

Hahahah grapjassen, wel net een alles eraf gedaan en opnieuw en iedere keer die jump naar preset 81 ,strange! Versta er nix van ...

grtz

hey Raphie, ik heb nu nog een paar tests gedaan en hij jumpt iedere keer naar preset 81 > hoe moet je dan uitleggen?

grtz

Hi bro`s, ik ben er eindelijk achter gekomen. Als je dus sylenth 1 op een midi kanaal zetten en gaat een midi lijn inteken gaat ie dus verspringen in mijn geval maar heb al vernomen dat er nog zijn met dat probleem. Nu wat moet je doen, gewoon op je midi clip klikken en onder bank en sub bank heb je programma staan dit juist zetten want dit stond bij mij op program preset 81. Daar zat het dus, problem solved! Den haas is toch nog slimmer dan jullie dachten ;-PPP!

grtz 3s

Alle sequencers die Program Changes opnemen en versturen hebben deze bug/feature. M.a.w. de schuld ligt bij MIDI.

Feature, want het geeft prima total recall. Bug, want elke keer dat 't gebeurt denkt men dat er iets fout gaat. Dit kun je overigens ook gebruiken om op 1 spoor een compleet ander geluid er in te gooien als je de track count laag wil houden.

Back