De grote ik heb in 2012 gebouwd/afgemaakt draad

Dit is nog meer ghetto dan dat ding van mij :)

Zo'n peNdaal adapter heb ik ook een hele tijd geleden gemaakt , super makkelijk
Alléén heb ik er ook nog een standaard japanse 9-12v peNdaal voedingsconnector op gemaakt.
Volgens mij is die connector nu al de meest gebruikte stekkercontact van mijn hele modular ;)

LOL, ja die had ik nou eenmaal liggen......
Volgende modules worden weer netjes, ik beloof het plechtig. Heb al een front panel gemaakt voor een dual 258J VCO, een dual X-4046 VCO en een 8 step sequencer (FlopSeq) deze:
20120513_111432.jpg

Het is niet alleen maar getto, maar ik wilde gewoon even wat projecten van de stapel af hebben zodat er weer wat nieuwe bij kunnen. Ben ook al heel lang tegen die living vco aan aan het hikken, de PCB is al bestuukt, maar krijg een beetje "option anxiety" van de keuze mogelijkheden om hem aan te sluiten, weet nog niet wat ik allemaal op het frontpanel wil, daarnaast is de bedrading ook behoorlijk "epic".

By the way, the Davies knoppen zijn volgens mij neppers, volgens mij heb ik die bij Banzai Music in duitsland vandaan.

MFOS Wavefreaker

MFOS Wavefreaker

net afgemaakt:
MFOS Wavefreaker

Features
Turns a Triangle or Sine Wave Into a Harmonic-Rich Waveform.
Provides several waveforms:
  • Inverted Peaks Wave (CV modulation capable)
  • Stepped Wave (CV modulation capable)
  • PWM Rectangle (CV modulation capable)
  • Square Sub-octave of fundamental
  • Square Sub-Sub-octave of fundamental
  • Voltage Controlled Wave Shape Modulation
  • Voltage Controlled Step Wave Modulation

klinkt heel erg mooi!!

Attachments

• back.jpg
    back.jpg
    88,3 KB · Bekeken: 53
  • front.jpg
    front.jpg
    59,2 KB · Bekeken: 53
en de liquid hihat van Hexinvertor / Ryk John Miller
sound:
http://soundcloud.com/martijn-verhallen/hihats-edit1

heb nu alleen nog maar een kartonnen panel. foto komt wel als ik iets mooiers heb gemaakt :)

Net terug uit Madrid... en even mijn x0xb0x getest...

En hij doet het in 1 keer. :okdan:

en in het doosje:

Ben de afgelopen 3 maanden bezig geweest met mijn Telemaster gitaar. Hals zo gekocht en body uit het ruwe model geschuurd. De belly en armcut zijn er zelf in geschuurd. Lakken was een kutwerk van jewelste, maar het resultaat is er naar.

Attachments

• muffstang8.jpg
    muffstang8.jpg
    60,8 KB · Bekeken: 52
  • mustang7.jpg
    mustang7.jpg
    100,6 KB · Bekeken: 54
  • muffstang6.jpg
    muffstang6.jpg
    70,8 KB · Bekeken: 55
  • muffstang5.jpg
    muffstang5.jpg
    113,4 KB · Bekeken: 57
  • muffstang3.jpg
    muffstang3.jpg
    70,3 KB · Bekeken: 50
dat ziet er helemaal prima de luxe uit.
speelt het ook een beetje?

:mega:
Ik voeog aan mijn gitaar docent om de gitaar te bespelen, ik wilde weten of het een kut gitaar was of dat hij prima was. Ik heb het op basis van vele online artikelen gedaan, maar een instrument maken is echt een vak apart. Wel een erg mooi vak trouwens, jammer dat er weinig geld aan te verdienen valt. Maar goed ik heb al 15 jaar niet gespeeld, dus om eerlijk te zijn kon ik de gitaar niet eerlijk beoordelen op kwaliteit. Maar volgens mijn docent was de gitaar prima, was wel erg leuk om te horen hoe hij bespeeld werd door iemand die het gitaar spelen meer dan beheerst.. Ik moet zeggen dat het een enorm motivatie boost is met oefenen. Het is toch een erg persoonlijk instrument geworden gezien de tijd dat ik er aan bezig was. Niet dat ik me nou emotioneel gebonden aan spullen voel, maar het geeft een hoop voldoening en plezier. Ik kan hem moeilijk laten liggen als ik thuis ben.:okdan:

Back