De grote ik heb in 2012 gebouwd/afgemaakt draad

- Oakley LFO - Af
- Oakley Distortion/Overdrive - Af
- Oakley TM3030 - Af
- Papareil Synth Labs Polyvoks Filter Clone - Af
- Midibox sequencer V4L - behuizing nog niet af
- Ridrum TK09 - In opbouw

SB4000, SSL bus compressor 'clone' met GSSL opties. Ondertussen goed gecalibreerd, werkt als een t**t :okdan:

Main board - sorry voor de slechte foto.

En wat shots van de voorkant.

Mvg.

CoolRunning

Ziet er netjes uit die SB4000. Mag ik vragen waarom je specifiek voor deze gekozen hebt in plaats van de GSSL pcb's met turbo / sidechain optie? Zit daar veel verschil tussen?

Ziet er netjes uit die SB4000. Mag ik vragen waarom je specifiek voor deze gekozen hebt in plaats van de GSSL pcb's met turbo / sidechain optie? Zit daar veel verschil tussen?

Vragen staat vrij :D

Ik heb de SB4000 gekozen omdat ik die als een bijna volledige kit kon kopen via groupdiy.

Mvg.

CoolRunning

Prima reden! :D Scheelt inderdaad een hoop uitzoekwerk als je zo'n kit in 1x kan kopen :)

Absoluut. En omdat de onderdelen voor zo'n build van meerdere locaties moeten komen (vaak US), ook goedkoper.

Mvg.

CoolRunning

6836e1192b9feb80ddfcd1e991a868ba_zps742f5303.jpg

Ik heb een Gijs Gieskes DEP2b gemaakt :okdan:

Nou, dat vind ik sympathiek van je Steve.
Om eerlijk te zijn ben ik dat printen en plakken en lakken van panelen heeeeeeeelemaal beu. Veel te omslachtig allemaal. De kwaliteit ervan is in veel gevallen ook niet blijvend en dat stoort me. Dus ik dacht: etsen!
Ik heb even geƫxperimenteerd met etsmaskers maken en zo maar dat werd em ook niet. Dan maar zo, inspuiten met verf, letters uit de verf krassen en etsen maar. Zo komt er nog eens iets af!

Zo heb ik hier ineens 5 enveloops "af"

731537AE-ACF8-4170-8034-A7B81B117676-593-000000E87415EFBE_zpsd271553b.jpg

Back