yep het is voor mijn weer tijd voor een nieuwe pc
iemand al ervaring met de nieuwe i865 chipset en de nieuwe 800fsb borden plus bij behorende cpu
als bord dacht ik zelf aan een asus p4c800
asus bord
deze heeft ook die chipset. maar kan nergens ervaringen van gebruikers met audio vinden. iemand hier al dit bord in bezit?
nu heb ik een combi van p4b533. corsair geheugen(2x512 XMS3000 cas2) en een een p4 1,8 omhoog geklokt naar 2,4.
(mijn 1,6 naar 2,6 was er toch uitgeklapt
) dit is overigens een sterk setje. maar ik wil meer.
trouwens wel gaaf die fsb van 800. straks zitten we over de 1ghz heen. yep de toekomst is interresant.
tweede vraag heb nu een raid en dat is fijn, is sata een goede vervanging of toch mijn raid blijven houden?
en derde vraag waarom pleuren ze toch steeds die verdomde onboard audio er op , moeten ze me kappen.
dus ervaringen of relavante info.
vertel vertel
iemand al ervaring met de nieuwe i865 chipset en de nieuwe 800fsb borden plus bij behorende cpu
als bord dacht ik zelf aan een asus p4c800
asus bord
deze heeft ook die chipset. maar kan nergens ervaringen van gebruikers met audio vinden. iemand hier al dit bord in bezit?
nu heb ik een combi van p4b533. corsair geheugen(2x512 XMS3000 cas2) en een een p4 1,8 omhoog geklokt naar 2,4.
(mijn 1,6 naar 2,6 was er toch uitgeklapt
) dit is overigens een sterk setje. maar ik wil meer.trouwens wel gaaf die fsb van 800. straks zitten we over de 1ghz heen. yep de toekomst is interresant.
tweede vraag heb nu een raid en dat is fijn, is sata een goede vervanging of toch mijn raid blijven houden?
en derde vraag waarom pleuren ze toch steeds die verdomde onboard audio er op , moeten ze me kappen.
dus ervaringen of relavante info.
vertel vertel
vind en dus niet gaat gebruiken zet je deze toch gewoon af in de bios; das geen enkel probleem man.