Mr_Synth
aka PAUL MCCAN
Hoi,
Was benieuwd of er iemand is die weet welk moederbord (Merk.Type) het beste voor een "muziek PC" kan gebruiken!
Ik doel dan wel op de huidige modellen die te koop zijn bij bevoorbeeld: www.mycom.nl
Ben aan het kijken voor de "ASUS P4P800 Deluxe" Het schijnt een geavanceerde moederbord te zijn dat je eenvoudig extreem kunt overclocken. Het bord is voorbereid op processoren met Hyper-Threading technologie en beschikt over de Intel Springdale chipset en een 800 MHz frontside bus. Daarnaast support het RAID 0, RAID 1, RAID 0+1, JBOD
Alternatief de ASUS P4P800, specs:
Merk: ASUS
Type: P4P800
Socket: Socket 478 (Intel)
Chipset: Intel 865PE
Maximale FSB: 800 MHz
Geheugen: 4 x PC3200 DDR SDRAM (Dual Channel)
Nog tips welke chipset te nemen? Enige ervaring hiermee?
BTW: Ik ga uit van een Intel 2.66 MGhtz
gr,
Paul
Was benieuwd of er iemand is die weet welk moederbord (Merk.Type) het beste voor een "muziek PC" kan gebruiken!
Ik doel dan wel op de huidige modellen die te koop zijn bij bevoorbeeld: www.mycom.nl
Ben aan het kijken voor de "ASUS P4P800 Deluxe" Het schijnt een geavanceerde moederbord te zijn dat je eenvoudig extreem kunt overclocken. Het bord is voorbereid op processoren met Hyper-Threading technologie en beschikt over de Intel Springdale chipset en een 800 MHz frontside bus. Daarnaast support het RAID 0, RAID 1, RAID 0+1, JBOD
Alternatief de ASUS P4P800, specs:
Merk: ASUS
Type: P4P800
Socket: Socket 478 (Intel)
Chipset: Intel 865PE
Maximale FSB: 800 MHz
Geheugen: 4 x PC3200 DDR SDRAM (Dual Channel)
Nog tips welke chipset te nemen? Enige ervaring hiermee?
BTW: Ik ga uit van een Intel 2.66 MGhtz
gr,
Paul
verplaats