Impression
Stamgast
Hey,
Ik ben al een tijdje rond aan het kijken naar allerlei synths, en ik vraag me af of er Hardware Synths zijn die op dezelfde manier te gebruiken zijn als de Access Virus TI Serie? Hiermee bedoel ik dat de synth niet perse met audio kabels ingeplugd hoeft te zijn. Dat het geluid via usb gaat, en dat de hardware als een vst synth werkt binnen (in mijn geval) Cubase. Zodat ik niet continu als ik een melodie of iets dergelijks gemaakt heb de audio moet recorden maar gewoon kan exporteren alsof het een vst plugin is.
Hopelijk is mijn vraag een beetje duidelijk
Bedankt voor de reacties!
Ik ben al een tijdje rond aan het kijken naar allerlei synths, en ik vraag me af of er Hardware Synths zijn die op dezelfde manier te gebruiken zijn als de Access Virus TI Serie? Hiermee bedoel ik dat de synth niet perse met audio kabels ingeplugd hoeft te zijn. Dat het geluid via usb gaat, en dat de hardware als een vst synth werkt binnen (in mijn geval) Cubase. Zodat ik niet continu als ik een melodie of iets dergelijks gemaakt heb de audio moet recorden maar gewoon kan exporteren alsof het een vst plugin is.
Hopelijk is mijn vraag een beetje duidelijk
Bedankt voor de reacties!
Ik heb even gekeken op YouTube naar de synths, klinken wel lekker 
zie wel ultranova rack, maar dat is het oudere model volgens mij dus die heeft dan niet dezelfde functies en sound module. Of is er wel een nieuwe Ultranova rack versie? Anders eventueel een synth standaard kopen voor de toetsen versie maar die toetsen zijn dan wel overbodig. In ieder geval bedankt voor alle reacties!!