Synth covers/hoezen

Status
Please reply by conversation.

Maks

Gromit the Evil Operator
Ik zoek voor volgende synths afdekhoezen.
Misschien heeft iemand er nog eentje liggen van een synth die verkocht is, bijvoorbeeld.
Voor ik nieuw ga bestellen eens checken...

- Roland Juno 60
- Roland Juno 6
- Roland Juno 106
- Roland SH-101
- Korg Prophecy
- Korg Poly800
- Korg MS20
- Clavia Nordlead 1
- Yamaha DX7
- Yamaha DX100
- Realistic MG1
- Roland TR-707
- Sequential Drumtraks
- Jomox xBase 09

groeten,
Maks

Worden de synths dan binnenkort inclusief stofhoes op marktplaats aangeboden?

Dit is een deel van m'n eigen synths, waar ik nog geen hoezen voor heb.

En u bent?

Ja, lijkt me net zo handig. Zal je dan in totaal iets van 100 eurootjes kosten ofzo.

idd, kwam er al na enkele aanbiedingen van SF-leden aan uit dat het weinig uitmaakt of ik ze nu nieuw koop of 2dehands, gezien de verzendkosten telkens...

Gapen? (of mailtjes naar mij sturen waarin je vraagt of ik niks beters te doen heb) Heb je niks beters te doen?

Ah joh, laat me. Het zal m'n eigen frustratie en onvermogen zijn :)

En by the way, een gebbetje af en toe moet kunnen.... toch?

Bestel vast ook hoezen voor deze spullen:

PPG-1020 (rare!)
Yamaha cs30
Yamaha cs15d
Yamaha cs70m
Roland Sh3A
KORG MS 20
Korg MS 10
KORG SQ 10

Die staan stof te happen...

Ja ik krijg ook ineens allemaal onverdraagzame mailtjes van meneer Maks, Timar!

Het heeft blijkbaar toch wat losgemaakt ;)

Het lijkt mij dat meneer Maks een rechtschapen man is, wiens motieven niet in twijfel getrokken mogen worden en die wars is van elke vorm van cynisme.

(verder heeft ie weinig beters te doen dan naar 2ehands stofhoezen vissen en mailtjes sturen naar ons)

Alaaaaaf!

oh, nu is het ineens geen 'gebbetje' meer zeker, Timar? En idd, zal jou frustartie zijn, omdat ik niet op jou uit de haak getrokken ruildeal wou in gaan.
En Niels, jij ligt mij maar te blijven mailen. Eveneens zonder rede.
Het is niet omdat iemand veel op Markplaats verkoopt dat je er daarom op moet bashen. Het forum zit er vol van, dus ga maar aan de slag dan!

Ruildeal? Fris m'n geheugen eens even op dan als je wil. Volgens mij is er geen sprake van rancune, mijner zijds, tenzij erg diep verstopt in mijn onderbewustzijn.

Het viel mij in eerste instantie gewoon op dat er hier stofhoezen werden gevraagd voor allemaal apparaten die ik met enige regelmaat door dezelfde verkoper op marktplaats langs zag komen.
Omdat die advertenties vrij regelmatig ververst worden, oftewel opnieuw erop gezet, is dat blijven hangen.

Status
Please reply by conversation.
Back