Synth covers/hoezen

Status
Please reply by conversation.
Van al de spullen hierboven, is niks echt zeldzaam hoor. Niet moeilijk dat er dus geregeld passeren. Zelfs zelfde exemplaren via de zaak. En nog wel telkens andere ook.
Heeft dat iets met m'n eigen spullen te maken?

De zaak?

Kwakkeldoedeldoe....

Ik vond het alleen te ver gaan dat je mij een e-mail stuurt met je eigen onvrede, dat doe je maar bij je vriendjes op het forum. Dus dan reageer ik er op deze manier op ja. Als je niet tevreden bent met iets wat iemand op een forum zegt, dan is dat forum vervolgens de plaats om daar op te reageren. Behalve als er wettelijke grenzen overschreden worden, dan moet je lekker de politie bellen, maar volgens mij zijn we zo ver nog lang niet.

Jij lag mij toch ook te mailen met een hoop insinuaties? Check er je mails maar eens op na.
Je hoeft geen persoonlijke frustraties op een openbaar forum te spuien....
Anyway, over and out!

Wat? Kerel, doe even normaal man. Ik jou mailen met insinuaties? Waar heb je het in godsnaam over?
PB die maar even, of zet ze hier neer, want je zit nu gewoon onzin te praten.
Ik heb volgens mij een paar keer berichtjes van jou gehad, omdat je iets wilde kopen van me.
Ik kan me niet herinneren dat ik daar op wat voor negatieve, of insinuerende, manier op heb gereageerd, als ik al gerageerd heb. Dus ik zou niet weten wat voor persoonlijke frustraties ik zou moeten hebben ten opzichte van jou.

Ontopic, ik heb geen stofhoezen over, sorry.

Mwah, advocaat, aan het intellectuele niveau van meneer maks te meten zullen die advocaten in de familie vloeibaar en geel zijn en in een fles zitten.

Moet ik jou mailtjes ook eens openbaar gooien Niels? De mensen zouden schrikken hoeveel tijd iemand heeft om iemand zonder rede te viseren.

En ik zoek hoezen voor eigen synths. Wat er op Marktplaats staat heeft daarmee niks te maken. Maar das blijkbaar te moeilijk redeneren voor jou.

Ik geef timar gelijk: ontopic graag. Of beter:
Tijd dat het forum ingrijpt en deze topic dichtgooit.

Nou, ik ben gelukkig niet helemaal op de hoogte van jouw motieven, dus ik zou niet weten waar je die stofhoesjes voor gaat gebruiken. Maar, nogmaals, het viel me op dat die lijst een grote overlap had met apparaten die werden aangeboden door 1 en dezelfde verkoper op marktplaats.... soit.

Be my guest :) Al je pogingen mensen zwart te maken halen echt niets uit. Ik ben totaal niet onder de indruk helaas.

Graag, want als ik vileine, insinuerende en onterechte opmerkingen, dan wel kritiek, heb gespuid dan bied ik wel graag m'n excuses aan... Dus ik lees mezelf graag even terug.

Ik vind die pogingen wel vermakelijk. (maar dat zal wederom met mijn eigen karaktertrekken te maken hebben)

Ik iemand zwart maken? Wat doe jij dan Niels? Hier ben je nog poeslief tov je mails...

Anyway, ga gerust door

Niels, zeg eens even eerlijk, zit jij gemeen te doen? (en heb jij stiekem een heleboel stofhoezen over?)

Status
Please reply by conversation.
Back