SoundLab II, the interactive e-book for professionals

roland kuit

ローランド・クイト:音楽、科学、アートが交わる革新の場
Spring 2012 SoundLab II will be ready and available.
Full of unusual oscillators, E. G.'s, filters, Pattern Generators, Logic and much more.
Some are 'ready-to-go' pch's, but most are architectures and building blocks.
The result of years of research of new approaches in modular synthesis.
SoundLab I is available for beginners to experienced level users.
SoundLab II is appropriate for students with advanced skills and will invite them to experiment.
English only.

Laatst gewijzigd:
Deze Granulaire Synth b.v.:

Attachments

• Roland Kuit Granular Synth small.jpg
    Roland Kuit Granular Synth small.jpg
    157,5 KB · Bekeken: 123
Ja Patat, mensen die al SoundLab I/KlankLab I hebben of, wanneer je I&II in 1 keer bestelt, krijgen korting. Let wel, SoundLab II is alleen in het engels verkrijgbaar.
De prijs en korting verschijnen wanneer de cover klaar is op mn blog.

Reclamuh !!! Reclamuh Reclamuh Reclamuh !!!

Afgezien van het feit dat je gewoon ongelijk hebt met te zeggen dat hier sprake is van reclame - immers het bericht is absoluut en volkomen ontopic - ben ik eigenlijk wel benieuwd welke mentale kwelling jou nou precies zo'n vreselijke aanval van afasie bezorgt dat je niet verder komt dan bovenstaand infantiel geneuzel. Argumenten ho maar. Ik kan er niet meer in zien dan een stumperige poging tot stemmingmakerij. :stupid

Afgezien van het feit dat je gewoon ongelijk hebt met te zeggen dat hier sprake is van reclame - immers het bericht is absoluut en volkomen ontopic - ben ik eigenlijk wel benieuwd welke mentale kwelling jou nou precies zo'n vreselijke aanval van afasie bezorgt dat je niet verder komt dan bovenstaand infantiel geneuzel. Argumenten ho maar. Ik kan er niet meer in zien dan een stumperige poging tot stemmingmakerij. :stupid

Wacht effe...het is juist het tegenovergestelde ! Ik bedoelde het voor de Nord G2 !!!!!!!! (misschien had ik dat er voor je bij moeten zetten)
Is gewoon een geweldige machine en vind het top dat iemand hier nog zoveel mee bezig is en werk van maakt.

Wacht effe...het is juist het tegenovergestelde ! Ik bedoelde het voor de Nord G2 !!!!!!!! (misschien had ik dat er voor je bij moeten zetten)
Is gewoon een geweldige machine en vind het top dat iemand hier nog zoveel mee bezig is en werk van maakt.

O zo. Ik vraag me af hoeveel mensen het zo gelezen hebben zoals jij 't nu uitlegt. Maar goed. Nu is het duidelijk in alle geval.:okdan:

Toen ik het las dacht ik ook eerst...uh?
Enorm bedankt beiden. Op het moment heel druk hiermee.
En een beetje steun soms is fijn.
Een boek is nooit af. Lijkt wel.
In september wordt het in NY gepresenteerd.
Over 900 patches pure filosofie.
Geen reclame, maar meer de denktrend in het boek.

DIY oscillators komen ook aan bod. Met deze op-amp schakelingen kan je echt gekke oscillators bedenken. Ook pseudo physical model oscillators. Hier een simpel voorbeeld van een pulse osc:
audio example: http://snd.sc/Ar0S0C
Eigenlijk is alles in zo'n synth gecontroleerde feedback ;)

Attachments

• Roland Kuit Pseudo  Pulse Osc.jpg
    Roland Kuit Pseudo Pulse Osc.jpg
    73,5 KB · Bekeken: 124
  • op-amp_multivibrator_osc.gif
    op-amp_multivibrator_osc.gif
    5 KB · Bekeken: 127
Laatst gewijzigd:
Back