BigDplayboy
Ouwe rot
Bij deze m'n eerste nummer met vocalen. Laat even weten wat jullie (de trancers) er van vinden.
DJ oDD - Dreaming your Life
De op- en afbouw aant begin en eind hoeven niet op te letten, ik heb namelijk de intro en de outro eraf geript (ivm ruimtetekort op m'n server).
Voor de mensen die denken van: dat nummer heb ik eerder gehoord; dat klopt. Ik heb 'm hier een maand geleden al laten horen maar toen was de zang "vals"
Als het goed klinkt het nu een stuk beter
... Reacties/kritiek welkom...
DJ oDD - Dreaming your Life
De op- en afbouw aant begin en eind hoeven niet op te letten, ik heb namelijk de intro en de outro eraf geript (ivm ruimtetekort op m'n server).
Voor de mensen die denken van: dat nummer heb ik eerder gehoord; dat klopt. Ik heb 'm hier een maand geleden al laten horen maar toen was de zang "vals"
Als het goed klinkt het nu een stuk beter
... Reacties/kritiek welkom...

.... Wat betreft de zang, tja, waarschijnlijk zal het het zijn dat de zangeres niet echt een
), maar wij hebben toch geen superieur gehoor tegenover hen?? Wij weten dan wel hoe een nummer in elkaar zit en letten op totaal andere dingen tijdens het belusiteren van een nummer, maar hoe kan het dan dat mensen zeggen dat het super klinkt, terwijl jullie hier zeggen dat de zangstukken duidelijk zuigen....