[track] Trance

lol :D

BTW< vandaag is dus die inleverdatum voor die talentendag waar dit nummer voor geschreven is

thumbs up! ik hoop dat de MEESTER (GOD IS A DJ) TIESTOOOOOOOOO!! je uitverkiest :D

succes!

(ik voel me nog steeds kut dat ik niet op tijd een zangeres en tekst had anders had ik ook wat ingestuurd :( :P )

Re: Re: Heeeeey !

Re: Re: Heeeeey !

EDP >
idd, het heeft gewoon met het bereik van iemands stem te maken, en zij heeft een hele goed en erg klrachtige stem (vind ik), maar net niet hoog genoeg (blijkbaar) voor dit nummer...
Ik moet er trouwens ook bijzeggen dat ik het nummer al af had (behalve de strings), en dat ik toen pas een aan de melodie van de zang ben begonnen en toen ik die klaar had een tekst, en toen pas een zangeres gezocht...
Ook weer een zangbeginners-foutje maarja...

Het nummer zoals ik 'm ingestuurd heb is trouwens hier te beluisteren
De zang een beetje omhoog gehaald en de string een beetje minder ge-detuned tegenover de vorige versie...

Faab >
Dankje :)

Prima > Ik heb 'm zaterdag even persoonlijk afgegeven. Maar de bediende achter de balie zei dat Tiesto er helaas niet was ivm z'n tour in Amerika, andes mocht ik 'm even zelf bij 'm af gaan geven een een praatje maken
Sjit :( ... Had graag even z'n studio gezien.. Die wordt namelijk angstvallig geheim gehouden, lijkt het op... hahaha

Nu is het wachten op 'n reactie van hem he... Iedere inzending krijgt namelijk sowieso een persoonlijke reactie van 'm ,dus ik ben benieuwd wat zijn reactie/kritiek is:)

had tot vandaag gewacht! hij komt vandaag terug!

anywayz, t blijft een vet nummer, ik hoop dat je wint!

Origineel geplaatst door EDP
nou succes!

Thanks! Kan ik wel gebruiken. Persoonlijk hoop ik (natuurlijk) dat ik win, maar dat ie dan zegt van: "we nemen de zang een keer hier fatsoenlijk op..." ... Daar zou ik zelf ook meer tevreden mee zijn eerlijk gezegd...
ochja, ik wacht in spanning af :)

En heb je gewonnen?

Tiesto zou de winnaar op de 30e juni bekendmaken. Zijn site lijkt al een maand niet meer vernieuwd te zijn. Daar kon ik niets nieuws op vinden. Nog wel dat je nog steeds demo's in kan sturen.
zie: http://website.tiesto.com/

Groet Erik:peukie:

Laatst gewijzigd:
Ik heb nog geen bericht ontvangen. Je kon t/m 16 Juni inzenden,dus ik denk dat de bekendmaking ook een 2 weken naar achteren is geschoven. Verder krijgt iedere inzending een bericht, dus ik wacht nog af. Natuurlijk zet ik hier de uitstlag neer, dus maak je maar niet druk, als je dat uberhaupt al zou doen :D

Nu zul je inmiddels wel bericht gehad hebben. Ik kreeg een afwijzende brief thuisgestuurd. Het was geen persoonlijke noot van Tiesto (wat dus bij aanvang van de wedstrijd werd beweerd). Er werd niets over mijn nummer opgeschreven.
Niet dat ik daar happig om ben, maar eerst wat beweren en het daarna niet doen, vind ik wel vreemd.

En heb jij inmiddels ook reacties gekregen op je nummer? Ben je door de voorronde? cq. ben je geselecteerd, zoals zij dat noemen?

Oei, sorry dat ik nu zo laat lees Catalunya, hahaha...
Maareh, nee, ik heb dezelfde brief gekregen. En zoals je inmiddels wel zult weten heeft een of andere zangeres het gewonnen. Maarja, nu ik 'm achteraf hoor, hoor ik gewoon dat er sommige dingen niet kloppen. Zal wel komen omdat ik nu fatsoenlijke monitor en geluidskaart heb...
Misschien dat ik 'm nog eens door iemand anders in laat zingen, moet ik alleen nog iemand hebben die hoog kan zingen :)

Origineel geplaatst door BigDplayboy
Oei, sorry dat ik nu zo laat lees Catalunya, hahaha...
Maareh, nee, ik heb dezelfde brief gekregen. En zoals je inmiddels wel zult weten heeft een of andere zangeres het gewonnen. Maarja, nu ik 'm achteraf hoor, hoor ik gewoon dat er sommige dingen niet kloppen. Zal wel komen omdat ik nu fatsoenlijke monitor en geluidskaart heb...
Misschien dat ik 'm nog eens door iemand anders in laat zingen, moet ik alleen nog iemand hebben die hoog kan zingen :)
Nee, wist nog niet dat een dame de wedstrijd had gewonnen. Het is dus pop/rock geworden.
Wel opvallend vond ik dit stukje, waarin eigenlijk wordt gesuggereerd (iets wat iedereen eigenlijk al wist) dat Tiesto heus niet alles in zijn eentje doet:

Tevens is de bij de fans bekende Mark Norman betrokken voor de produktie van de dance-versies van 'A Change Is Coming', waarvan een 12 met een vocale en instrumentale versie zal van worden gereleased. Mark Norman is een van de favoriete producers van Tiësto.

Origineel geplaatst door Catalunya
Nee, wist nog niet dat een dame de wedstrijd had gewonnen. Het is dus pop/rock geworden.
Wel opvallend vond ik dit stukje, waarin eigenlijk wordt gesuggereerd (iets wat iedereen eigenlijk al wist) dat Tiesto heus niet alles in zijn eentje doet:

Tevens is de bij de fans bekende Mark Norman betrokken voor de produktie van de dance-versies van 'A Change Is Coming', waarvan een 12 met een vocale en instrumentale versie zal van worden gereleased. Mark Norman is een van de favoriete producers van Tiësto.

Ja, dat is algemeen bekend en dat geeft ie ook zelf toe hoor. Maar Mark Norman maakt de remixen van A Change is Coming, een langzaam nummer van Tiesto's nieuwe album.
Maar het is idd pop/rock geworden :S

Back