• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

19" studio rack (Apextone WS 990)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

billdesman

Ingeburgerd
Bij deze bied ik mijn 19" studio rack aan.

Dit is een 19 inch equipment rack voor totaal 21 eenheden. In het onderste gedeelte passen 9 eenheden, en in het kantelbare bovendeel passen 12 eenheden aan apparatuur.

Deze heb ik 1 jaar geleden gekocht bij Feedback voor 70 euro. Hij is in elkaar gezet en alle apparatuur is er toen ook gelijk in gezet, en verder is er niet aan gezeten. Hij is dus zo goed als nieuw. Geen krassen, geen rack burn, en ook niet 'verkleurd' omdat hij in een rookvrije ruimte heeft gestaan.

Deze is op te halen in Rotterdam en mag weg voor 50 euro.

Attachments

• FBR101081_apextone_ws990.jpg
    FBR101081_apextone_ws990.jpg
    44,3 KB · Bekeken: 59
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back