groepsaankoop TR909 clone (9090)

Eraser127,

1. heb de pagina op de site aangepast, dank je voor de opmerking.
2. het is mogelijk dat er voor sommige modellen van rack cases gaten ontbreken, echter ik heb een compromis moet sluiten en kan niet voor alle modellen de gaten al laten voorboren. De modelen zonder deze bevestigingen zouden dan met te veel gaten zitten...

groeten,

jef

Hoe staat het met de sequencer/case? En is het ook mogelijk om de buttons met leds te gebruiken (zoals tr909 en bijv cirklon)

Je moet de FB pagina volgen.. Heb daar al al vele cases met sequencer zien passeren en mooie. Trevor post er zelf ook met regelmaat.

hallo,

ik heb nieuwe PCB's binnen van de MB909 beta sequencer (hopelijk de laatste beta). momenteel ben ik druk bezig om de aluminium table top behuizing te corrigeren om dan te laten bedrukken.

groeten

Nice, goed bezig. Heb eindelijk m'n 9090 weer op de werktafel om em af te maken.

hallo,

ik heb nieuwe PCB's binnen van de MB909 beta sequencer (hopelijk de laatste beta). momenteel ben ik druk bezig om de aluminium table top behuizing te corrigeren om dan te laten bedrukken.

groeten

Maak je de sequencer los van de 909 unit? ik heb nu een 9090 maar zou het niet verkeerd vinden moest daar nog een apart sequencer doosje bij te hebben.

Had graag meegedaan maar ik heb nog zoveel projecten welke ik moet afmaken. Dus dit lijkt me geen slimme zet

Hey all,

Ik heb een paar aanpassingen gemaakt:

Nieuwe prijs voor de 9090 kit met componenten, PCB's en potmeters= 325 Euro.
het nieuwe 3mm frontpaneel is ook beschikbaar in "originele" kleuren en zwart.

Voor meer info: TR909 clone-Groupbuy-bulkorder | 9090
Groeten,

Jef

is er iemand die de spullen heeft gekocht en er nog niet aan toe komt de boel in elkaar te zetten. Ik wil de componenten integreren in ons analoge netwerk waarmee de module 1 wordt met alle andere aangesloten apparatuur. Wie de componenten beschikbaar stelt krijgt de kick werkend terug met een gratis 16x16 analoog netwerk, dit kan naar wens oneindig worden uitgebreid met meer io

omdat we zoveel mogelijk willen integreren en net begonnen zijn is het niet mogelijk alle componenten direct te kopen. de 909 zal helaas even moeten wachten als we nu alles zelf moeten bestellen. wie echter niet kan wachten zoals ik zelf �� kan de boel bij ons droppen

het pcb/knoppen etc, ik weet niet wat er allemaal bijzit, is niet nodig. het gaat strikt om het schema en de componenten. de bediening is digitaal maar kan indien gewenst worden onderbroken door potmeters.

In de officiele 9090 build ga je met een transformator van wissel spanning 15 volt in het bord, en dat wordt dan omgezet naar gelijkspanning door de printplaat. Klopt het dat je dit wilt overbruggen en een adapter wilt aansluiten op de 15v ? Zelf heb ik een trafo gehaald bij de conrad en ingebouwd, deze bekabeling en trafo heb ik gebruikt

1 stuk 716821 Veiligheidstransformator-Serie-EL-230-V-2-x-15-V-933-mA-28-VA-Block 20,57

2 M x 600276 Schakeldraad Silflex® SIF 1x0,5 gn
2 M x 600315 Schakeldraad Silflex® SIF 1x0,5 bru
2 meter 600276 ÖLFLEX 180 SIF Enkele ader silicone 1 x 0,5 mm² Groen-geel Per meter LappKabel
2 meter 600315 ÖLFLEX 180 SIF Enkele ader silicone 1 x 0,5 mm² Bruin Per meter LappKabel
4 M x 602860 Lintkabel 10POL 3M-3302-10

Back