korgjes nieuw voor weinig

tja ik vindt dit toch een vreemde advertentie alles nieuw? is het een winkel?

vreemd of niet maar als ik een van deze korgjes zou willen hebben dan zou ik wel ff bellen en evt een afspraak maken om hem op te halen

Krijg van die waanbeelden van Peter R de Vries toen met die gsm's.

Als je me nu even het geld geeft en hier op de straat wacht, dan pak ik boven even de Korg....

...

Uhhh, hallo, waar blijft me synth...

Wellicht van de vrachtwagen gevallen of zo :D

Een Korg SP500 voor slechts 1199 EUR is best een scherpe prijs, normaal kost deze ongeveer 1500 à 1600 EUR 8D

Laat Hover nou net in de markt zijn voor nog een tweede digitale piano, eentje voor in België en eentje voor in Nederland :D Dit kan ik dus niet aan mij laten voorbij gaan. Hovertje gaat ff een afspraakje regelen, ben benieuwd of het nu een grap is of zo.

Keep y'all posted

:walker:

ik denk als je geintereseerd bent dat je gewoon moet mailen of bellen en van te voren het apparaat uittest dan is er niets aan de hand lijkt mij
geeft deze adverteeder je niet de gelegenheid om het apparaat (werkend) te laten zien dan kan je er evt vraagtekens bij zetten

Origineel geplaatst door zoe
ik denk als je geintereseerd bent dat je gewoon moet mailen of bellen en van te voren het apparaat uittest dan is er niets aan de hand lijkt mij
geeft deze adverteeder je niet de gelegenheid om het apparaat (werkend) te laten zien dan kan je er evt vraagtekens bij zetten

dat is waar

Origineel geplaatst door OnAcid
Krijg van die waanbeelden van Peter R de Vries toen met die gsm's.

Als je me nu even het geld geeft en hier op de straat wacht, dan pak ik boven even de Korg....

...

Uhhh, hallo, waar blijft me synth...

ja precies! kom je net in a'dam aankakken, wordt je gebeld "ja de microkorg staat in utrecht. hadden we daar niet afgesproken?"

Ik heb ook net gebeld...met Omur Culhaci....de man die deze dingen aanbiedt....ben ZEER geinteresseerd in de Triton Studio....ZEER!... ;) Misschien is het handig / verstandig om met 2 man tegelijk te gaan, mochten mensen deze dingen willen kopen.....heb je bij korg sowieso een beetje garantie buiten de dealer om?

p.s. Omur wilde idd een muziekhandeltje beginnen...

ik heb ook gebeld en heb het al met bambam over gehad. Ik had gebeld en hij wil inderdaad een muziekhandeltje beginnen, wel een beetje een wazig verhaal dat wel. Maar als ik het apparaat bij hem uitgebreid kan uittesten lijkt me het geen probleem. Tip van bambam die ik kreeg.....is even te vragen naar het serie nummer en vervolgens de importeur bellen, dan weet je zeker dat alles 100% legaal is. Als hij niet bereid is de serienummers te geven, weet je hoe laat het is......maar ik ga het gewoon proberen en zie wel wat er gebeurd.....ik geef in geen enkel geval geld, voordat ik het apparaat eerst compleet getest heb. Als ik meer weet, post ik het wel ff.

Als die dingen binnen zijn kunnen we toch ook met 2 of 3 man samen daarheen gaan....kunnen we gelijk een biertje halen na de koop...als je vanuit 's Hertogenbos naar A'dam gaat kom je toch min of meer langs Delft....

Hmm, dat met die paar personen erheen gaan klinkt wel okee! Zou die gast van alles maar 1 hebben?? Kan me voorstellen dattie van de KS2 en de MicroKorg bijv. wel een paar heeft???????
Hmm, toch es bellen..

hij had er van een paar modellen wel meerdere ja. Helaas kom ik niet in langs delft, ik ga met ov naar utrecht en dan naar adam, maar we kunnen natuurlijk wel met z'n allen op een centrale plaats afspreken, lijkt me leuk. en dan met z'n allen daar naar binnen, staan we tenminste niet alleen, want op de een of andere manier vertrouw ik het toch niet...........

Ja, hangt er alleen erg vanaf wanneer..

ff voor de luiaards onder ons:
KORG Electribe A € 269,-
KORG Electribe R € 309,-
KORG Kaoss Pad 2 € 249,-
KORG MicroKorg synth € 399,-
KORG MS2000R synth rack € 499,-
KORG N264 synth € 769,-
KORG SP500 digital piano € 1199,-
KORG Triton Classic 61 € 1499,-
KORG Triton LE76 € 949,-
KORG Triton Studio 61 € 1999,-
KORG Triton Studio 76 € 2199,-

Volgens de 'advertentie' op Marktplaats..

Offtopic:

Wil je andere, oude Korgjes? Bijvoorbeeld MS10, MS20, MS50, SQ10, VC10, MS02, MS03 EN de MS04

i-1.JPG

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2537161357&category=1287

Dan heb je ze meteen allemaal.. Hoef je alleen nog maar voor de PS serie te gaan. :)

Origineel geplaatst door bazziman
Als die dingen binnen zijn kunnen we toch ook met 2 of 3 man samen daarheen gaan....kunnen we gelijk een biertje halen na de koop...als je vanuit 's Hertogenbos naar A'dam gaat kom je toch min of meer langs Delft....

hehe ik ga wel mee..
gaar het mis.....bambam...................

Ik ga voor de Studio 61..voor dat geld! Haha...maar met meerdere mensen gaan lijkt me een prima id...zodra hij iemand laat weten dat het spul binnen is ff posten op synthforum...misschien dat hij een van ons vergeet terug te bellen...p.s. Ik kan eventueel een auto regelen (hangt van de dag af dat we gaan)

Back