dit slaat ook alles zelfs de ms2000R word aangeboden nieuw voor 499€ http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/korg/1928.htm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Dit kan ik dus niet aan mij laten voorbij gaan. Hovertje gaat ff een afspraakje regelen, ben benieuwd of het nu een grap is of zo.
Origineel geplaatst door zoe
ik denk als je geintereseerd bent dat je gewoon moet mailen of bellen en van te voren het apparaat uittest dan is er niets aan de hand lijkt mij
geeft deze adverteeder je niet de gelegenheid om het apparaat (werkend) te laten zien dan kan je er evt vraagtekens bij zetten
Origineel geplaatst door OnAcid
Krijg van die waanbeelden van Peter R de Vries toen met die gsm's.
Als je me nu even het geld geeft en hier op de straat wacht, dan pak ik boven even de Korg....
...
Uhhh, hallo, waar blijft me synth...
Misschien is het handig / verstandig om met 2 man tegelijk te gaan, mochten mensen deze dingen willen kopen.....heb je bij korg sowieso een beetje garantie buiten de dealer om?
Origineel geplaatst door bazziman
Als die dingen binnen zijn kunnen we toch ook met 2 of 3 man samen daarheen gaan....kunnen we gelijk een biertje halen na de koop...als je vanuit 's Hertogenbos naar A'dam gaat kom je toch min of meer langs Delft....