Moog Voyager Mod Wheel Knopje

Status
Please reply by conversation.

19vierentachtig

Ouwe rot
Ik ben op zoek naar een Moog Voyager Mod Wheel Knopje.

Bij een optreden verleden week heeft 1 of ander mongool er een knopje vanaf gerukt...kansloos.

Wie kan me hier mee helpen ?

Denk dat je het beste Moog zelf ff kan emailen.. Heb je bij hem ook ff ze oor er af getrokken oid :)

@Ronegen lol...ohw ja das waar, heb geen haast hoor...als je is in de buurt bent drop em maar af.....
@Marcuuu ; Als ik wist wie het gedaan had, dan had ie op zeker een corrigerende tik gekregen van me ja....maar ik heb geen idee wie de dader was......t blijft kansloos als je zowiets doet....pffff :S

Wie zal het zeggen KC,

het blijft een kansloos iets om zoiets te doen......

Krijg net de offerte binnen voor een nieuw knopje ook :S.... word je niet vrolijk van...echt niet.

Wie zal het zeggen KC,

het blijft een kansloos iets om zoiets te doen......

Krijg net de offerte binnen voor een nieuw knopje ook :S.... word je niet vrolijk van...echt niet.

Ik ben benieuwd. Wat kost dat grapje?

dus jij weet wat er bedoeld wordt?

een mod wheel is een mod wheel, maar wat is dat knopje? of gaat het gewoon om een standaard minimoog knop?
die heb ik nog wel liggen, nieuw.

Denk dat die die schakelaar bedoeld. Is jammer dat niet zag wie dat heeft gedaan

denk de routingknop ?

zo'n schakelaar heb je er zomaar niet afgetrokken, ik dacht ook aan de routing knop.

in ieder geval een absolute eikel die zoiets uithaalt.

helemaal niet zelfs, het betreft een dief.

Geef ff precies aan wat je nu bedoelt? Zoeken we mee naar een goedkoper alternatief, knopjes mogen helemaal niet zo duur zijn.......

in NL bedoel je? wat bij MOOG spares direct? zou toch niet meer dan een paar $ moeten zijn, zou je denken

zeker inclusief verzekerd verzend binnen 2 dagen en per raket of zo. kom nou....

Ja, is niet normaal.
en dat is nog inkoop ook voor een shop.

Bij Amptec / Belgie

Als iemand een goedkoper alternatief weet dan heeeeeeeeeeeel graag.

ik heb er een aantal liggen, nieuw. tientje inclusief opsturen, of gratis bij aankoop van een VCS3, maar je moet wel contact durven opnemen natuurlijk

Status
Please reply by conversation.
Back