Ik help jullie uit de brand

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Wappie909

Aanhangels van de Lies
Het gaat de laatste tijden steeds beroerder in de muziekbizz, maar nu heeft het echt zijn diepte punt
bereikt, vooral voor de Roland bezitters. Roland heeft besloten vanwege de enorme schulden, hun oude voorraden
uit alle magazijnen, voor een koopje op de markt te donderen. Tevens hebben ze aangeboden aan alle musea al
hun vintage Roland spul terug te kopen, en dat ook voor een zeer laag bedrag op de markt aantebieden.

Dat betekend dat het helemaal niet meer bijzonder is om een Roland apparaat in het bezit te hebben.
Want er is een overvloed aan Roland Vintage spul op de markt.

Dus al jullie spullen zoals TR-909, TR-808, TB-303 , System 700 zijn in een klap geen donder meer waard.
Maar ik help jullie uit de brand, ik geef nog voor elk synth'je of drumcomputer'tje nog zo'n 25 euro,
hangt natuurlijk af van de staatm, uiteraard

je maakt zo echt geen vrienden
je komt aan de heilige die eenheid namelyk: 909,808,303

Wegens hoog bullshit karakter naar Algemeen verplaatst.

Mocht je echt serieus een apparaat te koop vragen, doe dat dan op een serieuze manier in het marktplaatsforum.

Weet je wat?

Maak effe je geld over op mijn rekening (3 x 25 euro), dan krijg jij van mij de URL waar je 1 x een 303, 1 x een 808 en 1x een 909 kunt downloaden. Deal?

Re: Ik help jullie uit de brand

ben je brandweerman ?

EINDELIJK realistische prijzen voor die ouwe muk!

:D ff kijken hoe 't vis-weer is..

willen ze een beetje bijten??

Oh, enne wappie.. da's oud nieuws hoor... inmiddels is dat allemaal zo'n 5 jaar geleden geweest. Toendertijd is de meeste roland vintage gear gekocht, overgekocht en weer verkocht, tot ze uitendelijk een eigenaar gevonden hadden die er zo verliefd op werd, dat deze de vintage spullen nooit meer de door uit doet.
De markt is dus weer schaars geworden, en de prijzen daarmee hoog.

;)

Sinds wanneer is het het hele jaar 1 april? :D

Origineel geplaatst door fuse
Sinds wanneer is het het hele jaar 1 april? :D

Vanaf morgen

Origineel geplaatst door bambamstudio
En jij gelooft dat Roland nog een paar pallat's 909-808-303's heeft staan?

get a live.....

wanneer ga je eens op een cursus cynisme/ironie en andere stijlvormen? is stuk beter voor je hart :D

Neem jij dan ook een andere nick of slaat die 909 op de MC-909?

Origineel geplaatst door bambamstudio
tja zou wel goed zijn, geef jij toevallig van deze cursussen ?

helaas niet :D

Het vragen om slotjes is niet gepast en wordt niet geapprecieerd...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back