Reclame...

Reclame...

• ik vind reclame leuk en luister/kijk er graag naar

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    19
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Nightly Build

Go for what you know
..op de radio / tv..
Zap je het weg? Mute je het? luister/kijk je er gewoon naar?
Of ga je er juist voor zitten?

gewoon uit nieuwsgierigheid.. ik ontwijk het zelf zoveel mogelijk en vraag me af of het een tik van me is.

Of alleen geluid muten of teletekst aan en geluid aan. Op radio zachter.

Ik heb mijn kabelaansluiting het huis uit gekegeld oa vanwege de reclame, maar ook vanwege wat daar tussen zit.

Ik kijk nagenoeg nooit meer naar tv. Voornamelijk vanwege de hoeveelheid reclame.
De spaarzame avonden dat ik wel tv kijk loop ik tijdens reclames meestal weg om andere dingen te doen.

Met de nieuwe audionorm vind ik 't geluidsniveau iets draaglijker geworden op TV. Ik kijk eigenlijk alleen kanalen waar de programma's niet worden onderbroken door reclame dus als dat er komt is 't programma afgelopen.

Soms is 't irritant vind ik en soms komt 't goed uit: ff drinken pakken of naar de wc..

Alleen om 't kwartier wordt wel HEEL irritant..

Ik kijk heel zelden televisie.
Gemiddeld een uurtje per 14 dagen.
Het overgrote deel van de programma's is domweg te slecht!
Eigenlijk is de reclame nog wel eens grappig...
Maar om daar nu voor te gaan kijken.
Vroeger hadden ze op donderdagochtend een programma dat alle reclame boodschappen op de tv voor de week daarna presenteerde. Daar keer ik wel eens naar.

Wout

ik vind het zo raar dat je het niet kan afkopen.
het wordt je door je strot geduwd of je wil of niet.
als je apps koopt verdwijnt de spam ook.
waarom kan dat bij ziggo niet.. heb er best een bedrag in de maand voorover om geen reclame meer te hoeven zien.

of waarom geen voorbeeld aan de bbc nemen. nooit reclame en ook geen irritante grote netlogo's door het beeld

Ik ben gek op reclames... ik doe ze voor mijn videoclipjes.. en ooit zou ik een bigmac eten van me harde werken.. hoera..
persoonlijk gezien, denk ik niet dat ik ooit meer dan 500liedjes zou verkopen op itunes en varianten.. dus broodmuzikant zal ik wel nooit worden.. maar met reclames voor me clippies die weer mijn muziek promoten.. heb ik dus letterlijk de kans om toch ooit 1 keer te eten van me muziek... en voor mij als zeer onbekende techno muzikant vind ik dat idee bijzonder aantrekkelijk..

Aan de andere kant.. tjeminee.. een film van anderhalfuur kijken.. dat kost tegenwoordig 3uur.. omdat er reclame en andere zut tussen komt.. hehehe daar ga je wel films door kopen/huren/downloaden/rippen..
ik ga toch ook niet 100reclames voor me liedjes gooien, zodat ik ooit een steak met gebakken aardappeltjes heb..
nee gewoon tevreden zijn met ooit een bigmac..

15reclames (dus letterlijk 15 producten die worden geshowcased) niet 15 reclame blokken.. en de rest van de tijd gewoon film/serie.. leuke middenweg.. ik gewoon entertainment.. hun naamsbekendheid..

of in mijn geval.. hier en daar een reclame.. en ik ooit me bigmac.. eerlijke ruil..
hoeft niemand ooit me muziek te kopen (mag wel hoor.. heb ik eerder me bigmac)

en tja.. nieuwsgierig geworden hoe dat eruit ziet:
http://www.muzu.tv/dreammer <-- engelse site
http://dreammer.zideo.nl/ <- nederlandse site

enjoy

vroeger was reclame nog wel leuk, mede doordat loeki ertussen zat :okdan: en het was allemaal gewoon een stuk rustiger :

nu is het allemaal zoooo schreeuwerig en irritant, de stemmen, de muziek :r

Herkenbaar onderwerp :)
Ik vind reclame vreselijk afleidend, opdringerig en aanwezig. Ik mute het of probeer het te ontvluchten. Sterker nog, als het logo van de zender verdwijnt, heb ik de afstandsbediening al klaar :) Ik heb niet echt het idee dat die R128-geluidsnorm veel verschil heeft gemaakt, maar goed, daar heb ik niet echt een goed beeld van, want als 'ie gemutet is hoor je niet zoveel :)

ik kijk , als ik kijk, voornamelijk films, of de publieke zenders.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back