Illegaal downloaden wordt in de hand gewerkt ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
CC, cash, goud, schelpen en kralen... onhandig allemaal :D

BasTaart-rfid-rights.jpg

Maar als klant ben jij toch vrij om je spullen ergens anders te kopen als ze daar je gewenste betaalmiddel wel accepteren?
dat bedoel ik dus....

Zo ben ik vrijdag bij de apotheek waar ik al heel mn leven sta ingeschreven uit mn dak gegaan!
1) donderdagochtend mn maandelijkse herhaalrecept doorgegeven (deze kan je dezelfde dag na 15u ophalen)
2) vrijdag met frisse moed naar de apotheek om de medicijnen op te halen
3) medicijnen zijn niet op voorraad, donderdagmiddag zijn ze er weer
4) apotheker verschuilt zich achter mijn verzekeraar door te zeggen we kunnen een duurder merk meegeven maar deze moet u zelf betalen.......

Mijn reactie:
1) dat werkt normaal gesproken goed, mijn huisarts stuurt het recept door en ik kan mn medicijnen ophalen
2) de bestelling was ruim 24u oud waardoor ik er vanuit kan gaan dat de medicijnen aanwezig zijn. het zijn medicijnen die gewenning tot gevolg hebben en bij stoppen dient dit zorgvuldig over een periode van 3 maanden afgebouwd te worden
3) ehh pardon.... wat zegt u? Hebben jullie als apotheek geen zorgplicht? Zijn jullie niet het verlengde van de huisarts? Hoe en wat als het levensbedreigend is? Vanaf 2006 kom ik maandelijks mijn recept halen en nu willen jullie me zonder naar huis sturen? Hanteren jullie geen voorraadbewaking?
4) tsja.... we hebben het over een verschil van ruim 4euro voor het originele merk en lees goed bijna ÉÉN euro met een ander goedkoper merk...

Ik stel nog voor om het verschil nou bij te leggen en dat ze het normale bedrag bij de verzekeraar declareren. Dit was niet mogelijk omdat ... oftewel het bekende schuilgedrag! Vol gas ben ik hier tegen ingegaan en heb ik ze gevraagd of het nou om de klant (de zgn zorgplicht) of het om het veiligstellen van de winstmarge ging? Met veel tegenzing is er voor 10 dagen medicatie meegegeven van een duurder merk om me zo snel mogelijk uit de zaak te hebben.

Het is niet de eerste keer dat de medicijnen niet op voorraad zijn. Maar dan kon ik ze dezelfde dag na 17u ophalen en zou ik geen week hoeven te wachten.

Eindconclusie vrijdag haal ik mijn vervolgrecept op en laat ik me direct bij ze uitschrijven. Ik ben niet tevreden over de klantgericht- en vriendelijkheid en breng mn geld dan ergens anders naar toe!!!

Als iedereen dit zou doen dan verdwijnen de niet klantgerichte winkels als sneeuw voor een warme zon 8)

Ik pas dit al een poos toe en het lucht op.......Net als winkels waar mensen werken die niet weten wat ze verkopen, laterzzzz ik ga wel ergens anders heen.

Waz...

Illegaal downloaden word hier niet in de hand gewerkt. Dat jij niet in het bezit bent van het wettige betaalmiddel is jou probleem, niet dat van hun. Dat jij je daar vervolgens over frustreert is ook weer jou probleem.

Als hetgeen wat jij graag wil hebben alleen via heling te krijgen is, dan word het 'n ander verhaal. Nou, nog niet eens dan. Als hetgeen dat jij NODIG hebt om te overleven.... dan begin je misschien 'n punt te hebben.

OK slotje dan maar? Het gaat nu al over apothekers. Dat heeft hier weinig meer te zoeken volgens mij.

Bericht door een moderator:
Precies. Ik denk dat we genoeg gekibbeld hebben over betaalmiddelen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back