Illegaal downloaden wordt in de hand gewerkt ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
...

halen betalen, halen betalen, halen betalen...

article1_1_large.jpg

kom maarrrrr... pak het dan!

...

Hoe zwaar irritant is het als je een preview van een blad tegenkomt, muziek gerelateerd en genoeg dingen waar ik wat van kan opsteken, dus denkt ja, die wil ik hebben.

Gaat naar de website, ziet daar 11 pond, ex. verzendkosten per uitgave staan en nog leuke oude uitgave, die k in de mandje knal en met een heerlijk gevoel de kassa knop indruk. Bij de kassa aangekomen, komt de daadwerkelijke afrekening......3x raden, Visa/Master en of creditcard.

WUUT........:r

Jaaaa t is volop illegaal te downloaden, maar dat wil ik niet, wil het fysiek hebben. =(

K begrijp t niet wrom niet gwoon via paypal oid kunnen betalen :stupid

Frustrerend :bekdicht:

Zoek ff op internet op de zogenaamde prepaid creditcards, waarbij je nooit meer kunt besteden dan je zelf op die card hebt gestort.

Voordeel van die dingen is dat alle betalingen die met gewone creditcards mogelijk zijn ook daarmee mogelijk zijn. Ook Visa heeft dergelijke prepaid creditcards.

Lees jij mijn post eens goed, denk jij dat een Credit Card verstrekker voor niets werkt? Die mensen runnen toch een bedrijf wat geld verdient, geld dat betaalt wordt door klanten......

Natuurlijk is uiteindelijk niets voor niets en kost alles geld. Als je geen creditcard hebt betaal je toch indirect, op welke manier dan ook, mee voor mensen met creditcard. Ik heb een creditcard die kost me €7,50 per jaar en ik doe niet aan gespreid betalen dus 1x/maand wordt alles ineens van mijn rekening afgeboekt, zonder directe kosten zoals rente. De belasting, zorgpremie en andere shizzl is vele malen duurder en het gemak is minder, vooral van die eerste ;)

CC kan je limiet op instellen zodat je nooit over dat bedrag heen gaat en je dus ook nooit rente betaald. Idd betaal je een bepaald bedrag per jaar voor je cc net als voor je bankpas.
CC heeft nog een voordeel en dat is dat je aankopen verzekerd zijn en via een website zoals haalmeeruitjecard.nl krijg je ook nog korting op bepaalde producten.

Niet iedereen kan een cc krijgen. Hiervoor heb je wel een bepaald gemiddeld saldo nodig over het afgelopen jaar geloof ik. Die bepaald tevens de limiet van je cc.

Als je zo graag dingen wil bestellen en alles fysiek wil hebben snap ik niet waarom je nog steeds geen creditcard hebt.

Je kan ook gewoon naar buiten gaan en de winkels langs, betalen met contant geld enzo.... Of klink ik nu hopeloos en lachwekkend ouderwets?

Je kan wel lekker grappig proberen te zijn, feit blijft dat een CC niet gratis is, omdat je geld LEENT en LENEN kost geld. Betaal jij het niet, dan betaalt een ander wel. Ik pas daar voor.
Jij kan doen wat je wilt, leen een eind weg, kijk maar naar de huidige situatie van de economie, dan zie je wat lenen doet.......
Vrij legit.....bedoel hier bedrag X inleveren, daar bedrag X inleveren. Uiteindelijk betaal je je blauw.......en dan heb je nog niets gekocht........:stupid

Ben gister bij toeval een paypal ding tegengekomen bij een derde partij.......3x raden. Jaar abbo. en een toeslag voor de 3e partij......maar dat wil ik niet. Wil de laatste uitgave en een paar oude die ik interessant vind.

Punt = er wordt geen alternatief, aangeboden.......anders dan CC, terwijl ze er wel zijn. Je wilt toch verkopen lijkt mij of niet ? Imo = dit een dikke fail.

Koop btw al jaren internationaal dmv paypal/ bank transfer oid werkt goed.

Je kan ook gewoon naar buiten gaan en de winkels langs, betalen met contant geld enzo
Is toevallig zo 1 blad dat niet door Nederlandse distributeurs wordt gedistribueerd in Nederland.......maw je kan 1001 winkels afgaan je gaat het niet vinden. Al gedaan trouwens :o:

Maar ken je niemand in je kennisenkring die een credit card heeft? Ik bestel ook wel eens spullen voor anderen. Als het niet te vaak gebeurt toch geen probleem?

Jawel......maar gaat niet van harte........zodra het om geld oid gaat is men erg behoudend, zegmaar en je bent mensen aan het lastig vallen.

Ga vanavond ff zwager proberen ben benieuwd :P

Wat een zevers. Om wat voor bedrag gaat het?
Als het maar om een blad gaat kan het nooit echt veel zijn toch? Desnoods bestel ik het voor je. En zeg dan maar tegen die zeurpieten dat ze niet zo moeilijk moeten doen!

Vrij legit.....bedoel hier bedrag X inleveren, daar bedrag X inleveren. Uiteindelijk betaal je je blauw.......en dan heb je nog niets gekocht........:stupid

Ben gister bij toeval een paypal ding tegengekomen bij een derde partij.......3x raden. Jaar abbo. en een toeslag voor de 3e partij......maar dat wil ik niet. Wil de laatste uitgave en een paar oude die ik interessant vind.

Punt = er wordt geen alternatief, aangeboden.......anders dan CC, terwijl ze er wel zijn. Je wilt toch verkopen lijkt mij of niet ? Imo = dit een dikke fail.

Koop btw al jaren internationaal dmv paypal/ bank transfer oid werkt goed.

Is toevallig zo 1 blad dat niet door Nederlandse distributeurs wordt gedistribueerd in Nederland.......maw je kan 1001 winkels afgaan je gaat het niet vinden. Al gedaan trouwens :o:

De kosten van een prepaid creditcard zijn welgeteld €10,- per jaar. Daar kun je je toch geen buil aan vallen dunkt me.

Met iDeal kun je je saldo opwaarderen.

En er is ook nog eens geen BKR-toetsing.

Linkje: http://welkecreditcard.nl/artikelen/prepaid-creditcards-in-nederland/

Ik snap het niet wat ik hier lees, als ik wil kan ik van m'n CC account (1 van de bekende, niet een kaart via m'n 'gewone' bank)
zelfs een spaarrekening maken door er geld OP te storten (lees: saldo word positief)

De reden dat ik een CC heb is ook alleen als 'internationaal betaalmiddel', ik begrijp megod niet waarom ik er een verbouwde kredietrekening van moet maken als ik niet rood hoef te staan
door het saldo positief te houden

is downloaden illegaal ?

1216335877254FGz.jpg

Je kan ook gewoon naar buiten gaan en de winkels langs, betalen met contant geld enzo.... Of klink ik nu hopeloos en lachwekkend ouderwets?

Nee hoor, ik doe nog steeds alles op de oude manier, zelf voor bankzaken gebruik ik nog steeds overschrijving formulieren, acceptgiro's.
Pinnen doe ik ook al niet aan, alles contant betalen.
Een pc gebruik ik alleen om info van het net te halen.
Sorry, ik ben vastgeroest gebleven in de jaren 80 :D

Ik snap het niet wat ik hier lees, als ik wil kan ik van m'n CC account (1 van de bekende, niet een kaart via m'n 'gewone' bank)
zelfs een spaarrekening maken door er geld OP te storten (lees: saldo word positief)

De reden dat ik een CC heb is ook alleen als 'internationaal betaalmiddel', ik begrijp megod niet waarom ik er een verbouwde kredietrekening van moet maken als ik niet rood hoef te staan
door het saldo positief te houden

Bij een prepaid creditcard zonder inkomens- of BKR-toetsing is het aan de aanvrager om vanaf zijn reguliere betaalrekening het benodigde bedrag voor bijvoorbeeld een internationale aankoop op zijn prepaid creditcard te zetten voor hij daarmee alle betalingshandelingen kan doen die ook met reguliere creditcards gedaan kunnen worden, zij het dat hij niet meer kan uitgeven dan dat hij zelf op die card heeft gezet.

Wat jij niet lijkt te (willen(?) )beseffen is dat de diensten van creditcard bedrijven toch echt niet gratis zijn. Hun diensten aan reguliere creditcard houders betreffen feitelijk een vorm van een doorlopend krediet. En daarvoor betalen die reguliere creditcard houders een bijdrage. Om die reden hanteren creditcard bedrijven ook een inkomens- en BKR-toetsing.

Lijkt mij vrij helder, toch? :P

Nee hoor, ik doe nog steeds alles op de oude manier, zelf voor bankzaken gebruik ik nog steeds overschrijving formulieren, acceptgiro's.
Pinnen doe ik ook al niet aan, alles contant betalen.
Een pc gebruik ik alleen om info van het net te halen.
Sorry, ik ben vastgeroest gebleven in de jaren 80 :D

Ik zeg niet dat alle technologische vooruitgang goed is, maar als tijd geld is ben je op deze manier een dief van je eigen portomonnee.

Ik ben mijn zorgpremie zat.....
In Amerika krijgen ze een basisverzekering, hier wordt ie duurder en steeds verder uitgekleed!

Als die honden komende 3 tot 5 jaar genoegen nemen met vrijwel geen netto winst, de premies kunnen hierdoor lager blijven, dan neemt de maandelijkse koopkracht vanzelf weer toe..... Mensen hebben meer te besteden, geven dit uit en de overheid hoeft minder zorgtoeslag uit te betalen.... zomaar een simpel ideetje :eureka:

De verzekeringen moeten er voor ons zijn. Wij zijn er tenslotte niet voor de verzekeringsmaatschappijen! Zo komen de enge verzekeringsmensen ook van hun inhalige imago af (zoals elke maand premie betalen, 1x schade verhalen om je recht uiteindelijk via de rechter te moeten halen)

Ander ideetje voor de grote massa: Nergens meer voor betalen, hoeren neuken en nooit meer werken!

Back ontopic: als ze je geen mogelijkheid bieden om anders te betalen dan met een creditcard ... dan ga je toch ergens anders je inkopen doen, lukt da nog niet dan werken ze het zelf volledig in de hand... zeg maar ff kort door de bocht: kind van d'r eigen rekening

In Amerika krijgen ze een basisverzekering, hier wordt ie duurder en steeds verder uitgekleed!

En het gaat met de vergrijzing nog VEEEEL erger worden. Zelf vind ik het ook niet leuk dat ik ALS ik eens wat nodig heb (1x per jaar ofzo) dat dan ook nog eerst van mn eigen risico moet betalen. Dat snap je toch niet.

Maar wat je wel moet realiseren dat de VS weer het andere uiterste is, tientallen miljoenen onverzekerde mensen. Hartoperatie nodig en niet verzekerd en geen 200k op je bank staan. Tough luck.

probeer maares geld terug te krijgen als je het hebt overgeboekt via gewone banktransfer.

ik koop al meer dan 7 jaar vanalles van alle hoeken van de wereld met creditcard en paypal. Creditcard nummers oplezen aan de telefoon, hoppa...Totnutoe 1 keer opgelicht...door een idioot in groningen via marktplaats. netjes geld overgemaakt via online bankieren, MPC nooit gezien. Meteen reden om alles op te gaan halen? Hell no..Zit nu te wachten op een pakketje uit Korea. lekker aan het tracken via UPS. Net ff een SammichSID in elkaar geknutseld die uit Australie kwam. Ga van de week wat bestellen in de UK via ebay.

heerlijk toch? Op tijd terug betalen en anders 1% rente per maand. Komt af en toe lekker uit. Laat ik het een maandje staan en betalen als wat meer binnen is gekomen. Anders kan ik meteen overboeken en betaal ik geen rente. Dat ik jaarlijks iets betaal voor de service vind ik prima.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back