Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoe zwaar irritant is het als je een preview van een blad tegenkomt, muziek gerelateerd en genoeg dingen waar ik wat van kan opsteken, dus denkt ja, die wil ik hebben.
Gaat naar de website, ziet daar 11 pond, ex. verzendkosten per uitgave staan en nog leuke oude uitgave, die k in de mandje knal en met een heerlijk gevoel de kassa knop indruk. Bij de kassa aangekomen, komt de daadwerkelijke afrekening......3x raden, Visa/Master en of creditcard.
WUUT........
Jaaaa t is volop illegaal te downloaden, maar dat wil ik niet, wil het fysiek hebben.
K begrijp t niet wrom niet gwoon via paypal oid kunnen betalen
Frustrerend![]()
Lees jij mijn post eens goed, denk jij dat een Credit Card verstrekker voor niets werkt? Die mensen runnen toch een bedrijf wat geld verdient, geld dat betaalt wordt door klanten......

Als je zo graag dingen wil bestellen en alles fysiek wil hebben snap ik niet waarom je nog steeds geen creditcard hebt.
Vrij legit.....bedoel hier bedrag X inleveren, daar bedrag X inleveren. Uiteindelijk betaal je je blauw.......en dan heb je nog niets gekocht........Je kan wel lekker grappig proberen te zijn, feit blijft dat een CC niet gratis is, omdat je geld LEENT en LENEN kost geld. Betaal jij het niet, dan betaalt een ander wel. Ik pas daar voor.
Jij kan doen wat je wilt, leen een eind weg, kijk maar naar de huidige situatie van de economie, dan zie je wat lenen doet.......

Is toevallig zo 1 blad dat niet door Nederlandse distributeurs wordt gedistribueerd in Nederland.......maw je kan 1001 winkels afgaan je gaat het niet vinden. Al gedaan trouwensJe kan ook gewoon naar buiten gaan en de winkels langs, betalen met contant geld enzo

Vrij legit.....bedoel hier bedrag X inleveren, daar bedrag X inleveren. Uiteindelijk betaal je je blauw.......en dan heb je nog niets gekocht........
Ben gister bij toeval een paypal ding tegengekomen bij een derde partij.......3x raden. Jaar abbo. en een toeslag voor de 3e partij......maar dat wil ik niet. Wil de laatste uitgave en een paar oude die ik interessant vind.
Punt = er wordt geen alternatief, aangeboden.......anders dan CC, terwijl ze er wel zijn. Je wilt toch verkopen lijkt mij of niet ? Imo = dit een dikke fail.
Koop btw al jaren internationaal dmv paypal/ bank transfer oid werkt goed.
Is toevallig zo 1 blad dat niet door Nederlandse distributeurs wordt gedistribueerd in Nederland.......maw je kan 1001 winkels afgaan je gaat het niet vinden. Al gedaan trouwens![]()
Je kan ook gewoon naar buiten gaan en de winkels langs, betalen met contant geld enzo.... Of klink ik nu hopeloos en lachwekkend ouderwets?

Ik snap het niet wat ik hier lees, als ik wil kan ik van m'n CC account (1 van de bekende, niet een kaart via m'n 'gewone' bank)
zelfs een spaarrekening maken door er geld OP te storten (lees: saldo word positief)
De reden dat ik een CC heb is ook alleen als 'internationaal betaalmiddel', ik begrijp megod niet waarom ik er een verbouwde kredietrekening van moet maken als ik niet rood hoef te staan
door het saldo positief te houden

Nee hoor, ik doe nog steeds alles op de oude manier, zelf voor bankzaken gebruik ik nog steeds overschrijving formulieren, acceptgiro's.
Pinnen doe ik ook al niet aan, alles contant betalen.
Een pc gebruik ik alleen om info van het net te halen.
Sorry, ik ben vastgeroest gebleven in de jaren 80![]()
In Amerika krijgen ze een basisverzekering, hier wordt ie duurder en steeds verder uitgekleed!Ik ben mijn zorgpremie zat.....

In Amerika krijgen ze een basisverzekering, hier wordt ie duurder en steeds verder uitgekleed!