Illegaal downloaden wordt in de hand gewerkt ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Tamelijk kortzichtige posts hier zeg.
Credit card is het enige wereldwijde betaalmiddel maar ja, als je daar niet aan wilt dan moet je ook accepteren dat je sommige dingen niet via internet kan aanschaffen.
Loop anders even naar de platenzaak op de hoek en probeer met Amerikaanse dollars te betalen. Als ze dat weigeren ga je er toch ook niet over lopen zeuren en vervolgens het product maar ergens jatten?
Credit card kun je regelen via je bank. Je uitgaven worden automatisch aan het eind van de maand van je rekening afgeschreven en het kost maar een paar Euro per jaar. Ik zie niet wat het probleem is...
Waarom een krediet kaart gebruiken als je gewoon geld op de bank heb staan?
Omdat een overboeking buiten de EU ook weer extra kosten met zich meebrengt en veel te lang duurt.

Ik zie niet waarom je een extra service, die bewezen fraude gevoeliger is, moet gebruinen/aanschaffen om te kunnen betalen.
Wat is er mis met de bestaande middelen?

Waarom een krediet kaart gebruiken als je gewoon geld op de bank heb staan?

;) omdat -zoals in de start post al staat- je het soms nodig hebt voor online aankopen.

Voor de rest vind ik het gemakkelijk als je bijv. op vakantie een auto huurt: je hoeft geen contant geld iod af te geven als borg, maar kan gewoon je credit card gebruiken.

't Is gewoon een kwestie van jezelf in de hand houden; als je dat niet kan is het inderdaad misschien niks voor jou zo'n kaart.

Tamelijk kortzichtige posts hier zeg.
Credit card is het enige wereldwijde betaalmiddel maar ja, als je daar niet aan wilt dan moet je ook accepteren dat je sommige dingen niet via internet kan aanschaffen.
Loop anders even naar de platenzaak op de hoek en probeer met Amerikaanse dollars te betalen. Als ze dat weigeren ga je er toch ook niet over lopen zeuren en vervolgens het product maar ergens jatten?
Credit card kun je regelen via je bank. Je uitgaven worden automatisch aan het eind van de maand van je rekening afgeschreven en het kost maar een paar Euro per jaar. Ik zie niet wat het probleem is...

Omdat een overboeking buiten de EU ook weer extra kosten met zich meebrengt en veel te lang duurt.
En hiermee is alles gezegd :slotje: ;)

Je kan wel lekker grappig proberen te zijn, feit blijft dat een CC niet gratis is, omdat je geld LEENT en LENEN kost geld.
Betaal jij het niet, dan betaalt een ander wel. Ik pas daar voor.
Jij kan doen wat je wilt, leen een eind weg, kijk maar naar de huidige situatie van de economie, dan zie je wat lenen doet.......

Je kan wel lekker grappig proberen te zijn, feit blijft dat een CC niet gratis is, omdat je geld LEENT en LENEN kost geld.
Jij kan doen wat je wilt, leen een eind weg, kijk maar naar de huidige situatie van de economie, dan zie je wat lenen doet.......
Oh nee, het kost geld??? Ik dacht dat alles gratis was in de wereld???

Heb je eigenlijk ooit al onderzoek gedaan naar wat het kost?

Maakt het uit wat het kost?
Ik heb geld op de bank staan, waarom zal ik dan geld gaan betalen om te mogen betalen?
Als jij er zo tegenaan kijkt is dat jouw zaak, maar ga dan niet kneuterig lopen toffen als er mensen zijn die wel verstand hebben...

Maakt het uit wat het kost?
Ik heb geld op de bank staan, waarom zal ik dan geld gaan betalen om te mogen betalen?
Als je niets in het buitenland wil kopen dan is dat goed genoeg ja.

Je betaalt nu ook al aan je bank "om te mogen betalen". Je kan het ook onder je matras steken. Of ruilhandel in het bos. 2 rapen voor 1 konijn.

feit blijft dat een CC niet gratis is, omdat je geld LEENT en LENEN kost geld.
Lees nou de posts eens goed man, hoe vaak is hier al gezegd dat een creditcard geen rente kost, tenzij je gespreid betaalt.

Ik wil eigenlijk ook geen OV chipkaart en nieteens een kaartje kopen, ik wil de conducteur contant betalen, dat kan ook wel, kost alleen 50 euro meer op een kaartje van 3,50.

Ik denk dat je je een beetje verkijkt op de kosten die het met zich meebrengt.
Als ik op 1 februari iets aanschaf met mijn credit card dan wordt datzelfde bedrag (zonder dat er rente bijkomt) aan het eind vd maand van mijn bankrekening afgeschreven.
En ja, je betaald jaarlijks een bijdrage voor het gemak van zo'n kaart maar jij betaalt waarschijnlijk ook voor je pinpas. En zoals ik al eerder aangaf: doe maar eens een bankoverboeking naar de VS. Dat kost je zo een aantal dagen voordat het geld er is en de eenmalige kosten voor die transactie zijn waarschijnlijk hoger dan de jaarlijkse bijdrage die je voor een credit card betaalt.

een credit card kost vaak wel 45 euro p/j tenzij je een student bent, die mogen zich wa goedkoper in de schulden steken... Maargoed wel handig zo'n CC af en toe....

Lees jij mijn post eens goed, denk jij dat een Credit Card verstrekker voor niets werkt? Die mensen runnen toch een bedrijf wat geld verdient, geld dat betaalt wordt door klanten......

Die mensen runnen toch een bedrijf wat geld verdient, geld dat betaalt wordt door klanten......
Als jij een betaling doet dan kost het je niks. De ontvanger moet een paar procent van het bedrag afstaan aan de credit card maatschappij.
Zo werkt PayPal ook.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back