Oke, dus jij gaat nooit een huis kopen? Jij hebt nog nooit rood gestaan of een studieschuld gehad?
En hier zit een verschil tussen ons, ik leen liever geen geld. Ik heb zelfs tegen mijn zin een bankrekening. Huis kopen zit er dus niet in, rood staan doe ik niet aan want dat is dom en kost geld, studieschuld heb ik ook niet......Heb ook geen lening om een mooie auto voor de deur te hebben staan. Als ik iets koop zorg ik dat ik het geld gewoon heb liggen......
Overigens snap ik jouw redenatie niet. een creditcard is niet gratis omdat geld lenen geld kost? Oke..
Een creditcard ook niet.., en je hebt geen problemen met achtelijke paypal fees, lekker naïef, of douw je die bij de kopende partij in de mik! Jee wat een ego maatschappij leven wij in zeg!
Lees jij nog eens na waar dit topic over gaat, dan heb je hier alvast een antwoord: Waarom zal je een CC nemen, die geld kost, om een product te kopen terwijl je die betaling ook met een banktransfer kan doen. Los daarvan kan iedereen een gratis paypal account krijgen en een overboeking van paypal naar paypal is gratis
Geld overmaken
Met PayPal is het betalen voor online aankopen altijd gratis. Er zijn alleen lage tarieven voor het ontvangen van betalingen.
Als u geld overmaakt naar vrienden en familie dan is dat ook voor u gratis. De enige uitzondering is een creditcardbetaling. Maar bij creditcardbetalingen heeft u wel de keuze of de ontvanger de kosten betaalt of dat u ze zelf voor uw rekening neemt.
Verder zijn de meeste PayPal-diensten gratis:
Geen maandelijkse kosten voor een PayPal-rekening.
Geen opstartkosten.
Geen gateway-kosten.
Geen kosten voor meerdere eBay- en zakelijke services.
Het ging hier over een creditcard BRZ, ja een betaalpakket kost mij wel geld, net als dat een betaalpakket ook jou geld kost! Ofwel je betaald dus toch om te kunnen betalen, wat je in een eerdere post hekelt, dat besef je je wel?
Een bankrekening/bank pas kost inderdaad geld, en dat is al erg genoeg, aangezien er nu al banken zijn die rente geven op je betaalrekening (wat ze doen omdat ze er geld mee verdienen). Waarom zal je dan daarnaast nog een kaart aanschaffen om te mogen betalen voor een product. Sowierso is het hebben van een bankrekening al een maatschappelijke verplichting, je kan niet kiezen voor een leven met of zonder en tegelijker tijd met geld bezig willen zijn.
Een creditcard krijg ik kosteloos bij mijn betaalpakket, transacties doen met mijn creditcard kost mij niets. He bedrag dat ik betaal voor mijn betaalpakket is even hoog, ongeacht of ik een creditcard afneem of niet.
Ongetwijfeld dat de banken hun kosten in allerlei andere producten verweven hebben, want inderdaad, niemand doet iets voor niets. Ook jij niet.
Ik denk eerder dat de mensen die ook een CC hebben en wel om welke reden dan ook schulden hebben op deze kaart de uiteindelijke rekening wel betalen...
Zo, dat was mijn straal azijn.