COTK model 15

misschien kom ik ook nog wel eens jou richting / cotk uit.
vooralsnog wacht ik geduldig op de fenix en vermaak ondertussen me met de neuron.
maar het lijkt me echt een toffe synth !

tx
De neuron, die ken ik niet. waar kan ik wat info vinden?

Laatst gewijzigd:
heb het gezien, leuk hoor.

en maar liefst 2 12stagephasers ! ben er ook wel fan van

Holy moly shit!
Wat ziet al die apparatuur er ongeloofelijk netjes uit!!
Lijken wel als nieuw ( vooral de MiniMoog en alle Moog 19" modules)!

Erg vet!

Vandaag is mijn Club of the Knobs synthesizer gearriveerd - het COTK Model 15 :D.
Deze is naar analogie van de Moog model 15 gebouwd. Het heeft even geduurd. Zou volgens COTK in september2011 worden en werd (zoals bekend) steeds verschoven :Z. De doos staat te wachten om opengemaakt te worden. En daar moet ik even op wachten, want na een schouderoperatie mag ik 3 weken niet tillen (=( kan het niet eens - een patch-kabel optillen rechts doet al pijn) - gelukkig komt een goede vriend vanavond even helpen :okdan:. Dus foto's en kwaliteit van het spul houden jullie tegoed. En als alles werkt, ga ik werken aan de beloofde vergelijking van diverse synthesizers....Gaat een mooi jaar worden :biertje:. - wordt vervolgd :walker: -

haha eiglijknie grappig , hebbie new gear ..ist te heavy omm uit te pakkuh ..xcuse ..
have fun latert dan;-]
ga eens ff kijken wat is cotk / moogmodel 15

Erg mooie studio hoor! Spulletjes zien er inderdaad piekfijn uit :okdan:

hoe lang heeft er gezeten tussen bestellen en levering ?

@ Sunny: schrik niet - 4 maanden. Geduld is een schone zaak. En, handwerk (denk ik, hoewel ik hem er stiekem van verdenk om eea in india te laten maken en zelf in Portugal in de kasten zet). Soldeerwerk van de modules is echt mooi.

@ Catscan: COTK levert verloopkabeltjes. Hun voeding is voorbereidt op diverse merken.

@ Allen, dank voor de complimenten. Onderhoud van apparatuur doet wonderen. Mijn Mini dateert uit 1976!! Tot nu toe alleen alle toetsen vervangen, omdat ze ineens geel werden. De rocker switches zijn van rood naar oranje verkleurd. Staat we interessant.

Mijn Mini dateert uit 1976!! Tot nu toe alleen alle toetsen vervangen, omdat ze ineens geel werden. De rocker switches zijn van rood naar oranje verkleurd. Staat we interessant.

bijzonder.
stonden ze in de zon of zo, of rook je nogal veel ?
4 maanden valt me nog mee.

bijzonder.
stonden ze in de zon of zo, of rook je nogal veel ?
4 maanden valt me nog mee.

Voor een heel systeem valt vier maanden wellicht mee. Ik heb op 28 feb de ratchet seq. besteld en zit nog te wachten, maar ja, dat is nog geen vier maanden tenslotte! :gaap:

Hè hè, eindelijk zijn m'n Ratchet en PSU binnen. De oorspronkelijk Ratchet was verwisseld met de Arpeggiator maar die wilde ik ook wel. Al met al heeft het toch zo'n acht en een halve maand geduurd vooraleer ik dit geleverd kreeg; twee modules + voeding. Je moet geen haast hebben! Gisteren alles in een kastje gebouwd. De testfase kan beginnen.

verkleuring van de rode rocker switches: ooit een kamer gehad met veel zon. En dan kan het snel gaan.

Back