Wat vond je van Pinkpop 2003 ?

Bass

Gepokt en gemazeld
Tja,

de Cardigans waren leuk, lekker vals...
Evanescence vond ik best goed, leuke zangeres ook !

Junkie XL errug slecht...alles playback behalve zang en wat drums..

Royksopp, tja tja ...erg veel apparatuur, minder resultaat in verhouding...

He, was het dit weekend dan?

Nja, volgend jaar dan maar weer he. :W

Junky XL, niet gezien.. ook niet veel gemist geloof ik

Royksopp, ik vond ze errug goed, dat live drummen was wel geinig.

Counting crows, zuigt live

Queens of the stoneage, errug goed.. rete gaaf

Moloko was ook wel leuk

Ik heb alleen gister even gekeken

QOTSA was leuk, maar 'vroeger' was het echt veel leuker. Die drummer van DANZIG is wel echt een partij goed! :)

Verder:
Danko Jones (leuke Henry Rollins variant, die misschien nog een jaartje mee kan)
Peter Pan Speedrock (Eindhoven rockcity!!!)
Solomon Burke (blijft gewoon super goed!)
The Dandy Warholes (lekkere relaxe muziek)

En de absolute topper voor mij:
THE EIGHTIES MATCHBOX B-LINE DISASTER

Welke band was dat met die drummer die op de Hulk lijkt?

Ben ik de enige die Evanescence ervan verdenkt dat ze de gitaarpartijen play-backten??! Vond het frappant dat de gitaristen soms zonder geluid de gitaar aansloegen en dat er soms gitaarstukken klonken terwijl er niks werd aangeslagen... Ook het gluid van de gitaren was zo verschrikkelijk overgeproduceerd, om het maar ff zo te noemen! Zo clean, zo als-op-de-cd...

Komt bij dat er al zo veel op band stond, dat het me echt niks zou verbazen...

Vind de band overigens erg goed! Heb de cd geluisterd, en ik ben in mijn hele leven nog NOOIT zó onder de indruk geweest van een nummer als bij "My Immortal"... Kippevel!!
Luister dat nummer maar eens op hoog volume... Vette heersch!! :halleluja :halleluja :halleluja

Die Hulkdrummer was waarschijnlijk de drummer van Queens of the Stone Age gok ik. Vierkant gezicht en een bek alsof hij inderdaad elk moment uit z'n kleren kon scheuren :) Kan zo 1,2,3 geen plaatje vinden.

Counting Crows live vind ik inderdaad ook maar zo-zo. Grote fan van hun muziek, maar ik kan er live maar niet aan wennen (1x in Groningen gezien, 1x op Pinkpop). Wel aardig, maar net niet...

Crosspost van me uit MS-20 thread over JXL:

Gelukkig. Ik dacht dat ik de enige was die JXL bagger vond.

Ik zat gisteren voor de TV te kijken, Holkenborg: Ja ik speel een live-set, ik speel gitaar. Ik denk: lijkt me leuk. Ik ben niet zo'n fan van dance & plaatjesdraaien, hou meer van de wisselwerking tussen de bandleden.

Alle likjes, gitaarlijntjes etc kwamen van DAT/CD. Het zou me verbazen dat die Fender uberhaupt aangesloten was. L-A-M-E. :bekdicht:

Wat voor een instrument bespeel je? Ja een 32-kanaals mengpaneel waarvan ik 2 kanalen gebruik, met een sampler die af en toe woei-woei-woei doet door het geluid van een DAT heen. Leek wel kermis. :Z

Wat een aanfluiting, doe mij maar Eddy Wally Live! :dubbel:

Moloko bracht een mooie show live. Mooi staaltje hammond-abuse, toetsenist #2 stond op een gegeven moment op het onderste klavier. Patser :biertje:

Origineel geplaatst door fuse
He, was het dit weekend dan?

Nja, volgend jaar dan maar weer he. :W

haha jij zat zeker het hele weekend met je knopjes te spelen !;) :D

Re: Wat vond je van Pinkpop 2003 ?

Origineel geplaatst door Bass
Evanescence vond ik best goed, leuke zangeres ook !
Ik vond het zangeresje ook wel leuk, maar wat ik dus heel erg slecht vond is dat ze live geen synths bij hadden.

Je hoort echt heel veel synths en achtergrond koortjes, maar je ziet geen hond. Dat is echt super slecht. Zet er dan een Junkie XL-achtig persoon bij die desnoods playbacked, maar dat ziet er al beter uit.

p.s. Wel knap dat ze met de band mee kunnen spelen. Dat is strak. :)

Ben ik de enige die Evanescence ervan verdenkt dat ze de gitaarpartijen play-backten??!

Nee dat ben je zeker niet, en volgens mij bleef het niet bij de gitaarpartijen.
Er liep in ieder geval een geluidsband mee, en ik heb sterk de indruk dat er meer opstond dan de gothic koren!

Royksopp was voor mij de beste, vette basslines met het nodige scheurwerk.

moloko vond ik wat eentonig/langdradig, maar de danskunsten van de zangeres maakte wel wat goed
Helaas kon ze nog omhoog komen nadat ze ongeveer voor 75% in de orgelbak verdwenen was... :r

hp

'k Vond 't niet de moeite dit jaar, alleen Massive Attack leek me wel wat..
:{ <[EN de zangeres van Evanescence uiteraard!!!!]

Origineel geplaatst door oOAIOo
moloko vond ik wat eentonig/langdradig, maar de danskunsten van de zangeres maakte wel wat goed
Helaas kon ze nog omhoog komen nadat ze ongeveer voor 75% in de orgelbak verdwenen was... :r

't was ook wel behoorlijk ziek dat die vent gewoon op z'n orgel ging staan dansen. Het enige wat echt leuk was, was om naar de spullekes te kijken...
"zij hebben een moog prodigy!!"
"weer een triton"
enz enz enz
zo als gewoonlijk waren Korg en Roland de grote winnaars...
Van de optredens vond ik alleen Royksopp en Queens of the stone age wel geinig

Back