grappenmaker(s) op marktplaats II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
350? Dan spaar je beter even door voor een Matrix 6....:z
Geen wonder dat die JX-3Ptjes zo duur zijn geworden, die kostten maar de helft een jaar geleden!

Idd!! =(=(=(=(

Ik lach nig steeds. €160 voor 'n JX3P met PG200. In dezelfde winkel ligt nu 'n TR505 voor €250..

Dan ben ik wel benieuwd voor welke dumpprijsjes sommige van de heren hier hun spullen gaan verkopen.

http://link.marktplaats.nl/543207434 :)

Op zoek naar een authentiek analoog geluid? Dan is Roland Juno-60 net iets voor jou.
Deze vintage synthesizer staat op het verlanglijstje van veel producers en is zo populair
door zijn warme, volle klank die niet na te maken is met digitale hulpmiddelen.
Het grootste nadeel van een synth die niet meer wordt gemaakt is uiteraard het prijskaartje.
Wie er een aan wil schaffen mag lekker diep in de buidel tasten…
voor minder dan € 800,- verwisselt een tweedehands exemplaar niet van eigenaar.
Maar je krijgt voor dat geld wel een heleboel waar. De geluiden van de Juno-60 zijn nog altijd onovertroffen.

Ja, ik zie het allemaal wel voor een habbekrats weg gaan, ik ben alleen elke keer net te laat, heel gek is dat :P

het ergste is nog dat die juno 60 misschien wel voor 800 weggaat, =( :dubbel:

het ergste is nog dat die juno 60 misschien wel voor 800 weggaat, =( :dubbel:

verdomme....:stupid:stupid:stupid daar gaan de prijzen weer, volgende week 1500 voor juno 60???

Laatst gewijzigd:
Tja, ik heb het idee helemaal van me af gezet ooit nog eens zulke synths te gaan bezitten. Ben net te laat. Aan de andere kant, dat werkt ook wel weer in de hand dat je andere dingen gaat proberen en dat is goed.

laten we een petitie starten en zet de tekst die ik in mijn signature heb ook in je eigen signature....

Ik kan in een heleboel dingen meegaan, maar dit kleingeestige gedoe slaat nergens op.

Mooie dingen kosten nu eenmaal geld, omdat mooie dingen gewild zijn.
Als nou een heleboel mensen besluiten die dingen niet meer te willen dan zullen de prijzen wel dalen.
Lijkt me een prima oplossing. Ik neem aan dat first level de eerste is die zich opgeeft voor dit initiatief?

En t lijkt me trouwens dat er vast geen 800 euro voor die juno60 betaald gaat worden.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back