Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan je niet even lekker op Joop.nl, het FOKforum of Geenstijl gaan lopen kutviolen of een brief schrijven aan hare majesteit de koningin wat er allemaal injouw ogen niet goed is, ben je kinderachtige gedrag nu wel een beetje zat. Gewoon even normaal doen First Level, of lekker je moeder gaan pesten.
Ik vind je niet stoer, je bent niet grappig en je heb waarschijnlijk een beetje last van een minderwaardigheidscomplex, geeft allemaal niet maar zoek dan wel geestelijke hulp en slik je medicijnen op tijd.
wat doen we er aan? De prijzen zullen alleen maar stijgen......... kan majesteit ook niets aan doen
@First Level: akkoord! Je mag mijn synths hebben voor een prikje. Laat ons zeggen (nieuwprijs x inflatie)*0.95
Da's dus 5% korting, omdat jij het bent. Vriend.
Maar goed, jouw gezeur over algemeen te hoge prijzen heeft in een vrije markt absoluut geen nut. Want wat in een vrije markt een gangbare prijs is, is per definitie dae juiste prijs. Vraag en aanbod. Jammer voor degenen die de gangbare prijs niet over hebben voor een bepaald apparaat. Heb ik ook met sommige apparaten hoor.
Joh, Timar jij zat toch in de bijstand? Synthesizers zouden gesubsideerd moeten worden!

Jah, ik bedoel..... ik heb niet 800 euro (en laatst 1500 euro eentje voorbij zien gaan) voor een juno 60 over, is veels te veel geld. Kijk als het nou een jupiter 4 was geweest oke.
Je kan er zo weinig mee......en dan is 250 nog redelijk want in 1994 kom je 'm voor 90 euro krijgen!!!
http://www.ebay.com/itm/190657999181
Vorige week gekocht voor 500e op dit mooie forum.
Lekker poetsen!
Trek het je niet aan Timar, heb al een melding gemaakt naar de mods vanwege ongepast gedrag.... graag zou ik dit draadje ook weer ontopic zien als het even kan.
BVD.