grappenmaker(s) op marktplaats II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ja, het is een erg fijne bak, jammer dat ik die van mij heb weggedaan, maar ik ben wel blij met m'n tx81z... lekker compact

Helemaal waar, maar kan je ook leuke dingen uit halen, als je een beetje je best doet.
Maar neemt niet weg dat ik de dx7 toch wel mis. Keuzes keuzes.... ook weinig ruimte :(

mwah, valt mee toch? 350 is een nette prijs. ik ging meer voor rond de 300... maar er zijn hier veel knakenpoetsers en ik kan moeilijk nee zeggen, dus ik zat iets hoger in soms.... sorry :D

Hmmm... ik doe mezelf weer eens tekort!
Ik was ook wel verbaasd om mezelf terug te vinden hier....

Komt door die roze flamingo, dat wekt agressie op.

Schaam op mij trouwens: ik heb een JX8P en ik heb hem nog maar 1 minuut gebruikt. Letterlijk. Ik moet dringend die bak eens gaan ontdekken.

Erg leuke bak hoor.... Ik hang hem soms als ik gewoon wat aan het pielen ben aan m'n alpha juno 2, met chord memory enzo... Fijne stringetjes en dingetjes.

Geen idee, ik snap alleen niet zo goed waarom sommige mensen er bij zetten dat iets voor de vraagprijs is verkocht. Ik zie dat zo af en toe langs komen en ik zie de toegevoegde waarde daar niet van, behalve als ik in m'n paranoide fase zit ;) (whaaaaah, spoken en beren op de weg!)

Het is interessant voor de prijsbepaling van mensen die later hun exemplaar verkopen. In ieder geval relevanter dan de vraagprijs wat dat betreft. :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back