grappenmaker(s) op marktplaats II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Kan je niet even lekker op Joop.nl, het FOKforum of Geenstijl gaan lopen kutviolen of een brief schrijven aan hare majesteit de koningin wat er allemaal injouw ogen niet goed is, ben je kinderachtige gedrag nu wel een beetje zat. Gewoon even normaal doen First Level, of lekker je moeder gaan pesten.
Ik vind je niet stoer, je bent niet grappig en je heb waarschijnlijk een beetje last van een minderwaardigheidscomplex, geeft allemaal niet maar zoek dan wel geestelijke hulp en slik je medicijnen op tijd.

Kan je niet even lekker op Joop.nl, het FOKforum of Geenstijl gaan lopen kutviolen of een brief schrijven aan hare majesteit de koningin wat er allemaal injouw ogen niet goed is, ben je kinderachtige gedrag nu wel een beetje zat. Gewoon even normaal doen First Level, of lekker je moeder gaan pesten.
Ik vind je niet stoer, je bent niet grappig en je heb waarschijnlijk een beetje last van een minderwaardigheidscomplex, geeft allemaal niet maar zoek dan wel geestelijke hulp en slik je medicijnen op tijd.

:r wat doen we er aan? De prijzen zullen alleen maar stijgen......... kan majesteit ook niets aan doen:doei:

neen, incorrect.

prijsstijging schijf je trouwens aan elkander, correct

@First Level: akkoord! Je mag mijn synths hebben voor een prikje. Laat ons zeggen (nieuwprijs x inflatie)*0.95

Da's dus 5% korting, omdat jij het bent. Vriend.

Maar goed, jouw gezeur over algemeen te hoge prijzen heeft in een vrije markt absoluut geen nut. Want wat in een vrije markt een gangbare prijs is, is per definitie de juiste prijs. Vraag en aanbod. Jammer voor degenen die de gangbare prijs niet over hebben voor een bepaald apparaat. Heb ik ook met sommige apparaten hoor.

@First Level: akkoord! Je mag mijn synths hebben voor een prikje. Laat ons zeggen (nieuwprijs x inflatie)*0.95

Da's dus 5% korting, omdat jij het bent. Vriend.

Maar goed, jouw gezeur over algemeen te hoge prijzen heeft in een vrije markt absoluut geen nut. Want wat in een vrije markt een gangbare prijs is, is per definitie dae juiste prijs. Vraag en aanbod. Jammer voor degenen die de gangbare prijs niet over hebben voor een bepaald apparaat. Heb ik ook met sommige apparaten hoor.

Jah, ik bedoel..... ik heb niet 800 euro (en laatst 1500 euro eentje voorbij zien gaan) voor een juno 60 over, is veels te veel geld. Kijk als het nou een jupiter 4 was geweest oke.

Dan moet je misschien niet lopen kutten hier en gewoon even gaan werken, mits je daarvoor de benodigde capaciteiten (mentaal dan wel fysiek) in huis hebt.... (kleine kans)

Joh, Timar jij zat toch in de bijstand? Synthesizers zouden gesubsideerd moeten worden!

Jezus, wat een quatsch. Dit gaat werkelijk nergens meer over.

Veel plezier allemaal, ik zeg m'n abonnementje op dit draadje even op.

Joh, Timar jij zat toch in de bijstand? Synthesizers zouden gesubsideerd moeten worden!

Last van een verstandelijke beperking? Ga lekker knikkeren met je vriendjes of een Bobo kleurplaat inkleuren (je mag je moeder, zusje of je vader vragen om je te helpen natuurlijk)
:r

Jah, ik bedoel..... ik heb niet 800 euro (en laatst 1500 euro eentje voorbij zien gaan) voor een juno 60 over, is veels te veel geld. Kijk als het nou een jupiter 4 was geweest oke.

Ik dacht dat je geen 800 euro had?

Trek het je niet aan Timar, heb al een melding gemaakt naar de mods vanwege ongepast gedrag.... graag zou ik dit draadje ook weer ontopic zien als het even kan.
BVD.

Bericht door een moderator:
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen on-topic maar weerrrrrrrrrrrrrrrr!

http://www.ebay.com/itm/190657999181

Vorige week gekocht voor 500e op dit mooie forum.
Lekker poetsen!

Ieder zijn goed recht natuurlijk, maar ik persoonlijk had hem liever gezien als vierde voice in mijn polyformant. Maar ik was net te laat. En 1150 heb ik even niet liggen.

"I suggest future buyer is a DIY modular enthusiastic, one that knows what the Formant heritage is." Dat spreekt voor zich, want de knakenpoetsers zijn er al klaar mee. Niet eens de moeite doen om hem even CV/gate te testen maar wel de prijs meer dan verdubbelen. Het is maar hoeveel moeite je wil doen he, in minder dan een week tijd.

Tsja, eerste verkoper had 'm duidelijk onder de marktwaarde neergezet en was blij verrast dat 'ie zo snel weg was. Als jij 'm voor 500 euro gekocht had had je tug in de auto toch ook even gegniffeld

Trek het je niet aan Timar, heb al een melding gemaakt naar de mods vanwege ongepast gedrag.... graag zou ik dit draadje ook weer ontopic zien als het even kan.
BVD.

draadje ronderwerp vraagt ook om ..uh grappenmakers
:okdan: soms:Z

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back