grappenmaker(s) op marktplaats II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hmmm... daar gaat weer een mooi kringetje onstaan. Dan ziet iemand in Nl dat ding op ebay staan en dan kan hij z'n prijs voor z'n 707 weer lekker omhoog gooien.

Ik heb trouwens nog een tr707 met originele handleiding en doos staan, die zijn NOG zeldzamer dan de 707 :P

Nu kopen prijs $1400,- het gaat echt helemaal nergens meer over :?
Kans is inderdaad groot dat alles weer duurder wordt ...... zucht!
*dure doos trouwens ;)

correctie, ik bedoel uiteraard dat ik nog een 727 heb...

ja, erg fijn in combinatie met m'n 707 en/of 808... die gaat dus ook niet weg.
Misschien wel een idee om de doos los te verkopen, eventueel met de originele handleiding... tjatjing!

Ik heb alle kennis en connecties om dozen te maken. Misschien is dat lucratiever dan hardware verkopen...

Niet eens zo gek idee eigenlijk :) Ik weet dat action figures zoals Starwars (de oude Kenner kaarten) je "nieuwe" verpakkingen kan kopen om je figuren weer "nieuw" te laten lijken. (mint on card) en daar zat tot voor kort aardig wat geld in....... dus BOD Boxes On Demand kan misschien een optie zijn :) Nu alleen nog een cromalin per doos vinden natuurlijk :D

dx7 ongeopend in doos ......met plastic er nog om heen 2500 neurooo

500 euro nog te veel.... max 125 euro

beter verkoopt ie ze porsche, en koopt hij een mooie synth van dat geld..... een fairlight cmi mischien? :P

http://verkopers.marktplaats.nl/2001360

ik ben gewoon geneigd om haar eens een keer op te bellen (06-10169770) dat ze eens een keer moet opzouten met haar 'zelf spelende accordeon'.....pfff elke dag kom ik hem weer tegen op marktplaats....

En niet eens moeite doen om een volledige zin te schrijven. :)

Ik vind het nog steeds wel een ongelooflijk goed klinkende synth hoor. Maar markttechnisch gezien ben je er momenteel met 250€ wel.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back