grappenmaker(s) op marktplaats II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Alle sequentials hebben hippie shit als paddos etc op de PCB's...

dus dit:

" Uniek exemplaar met ingegraveerde 'boedha' op de printplaat " is niks aparts..

pff wat dan?

te koop een keyboard van het merk fender, al een oudje?

Je moet je koopwaar natuurlijk ook niet afkraken. Maar een beetje correct zijn en enige zelfbeheersing hebben als je aan namedropping doet of de eigenschappen of zeldzaamheid bespreekt kan geen kwaad.

Met een goede omschrijving van de staat, nette foto's en een enthousiast maar aanvaardbaar tekstje over de prestaties van het apparaat krijg je je spul ook vlot verkocht. Klein beetje namedropping mag wel indien echt relevant.

Maar als mensen in hun wervingstekstje onzin verkopen, heb ik de neiging ze ook wat betreft de staat niet meer serieus te nemen.

Zijn Chroma Polaris tekste is overigens al heel wat aanvaarbaarder dan die van de Pro-One. Het woord "zeldzaam" valt wel nogal vaak (wat heet: 4 keer op 9 zinnen...) en de "kenner" hook blijft ook een favoriet, maar ieder is natuurlijk vrij in zijn stijl van adverteren.

http://verkopers.marktplaats.nl/16822597

Bestond de prophet al toen de starwars film werd gemaakt? Yeah right en inderdaad het is allemaal uiterst zeldzaam allemaal en in perfekte staat zonder brakke membranen en krakende pots?? Jaja tuurlijk , wees er snel bij :P

Is een vreemde zeker, die verdwaald is zeker...... kans is heel groot dat Google translate ook hier weer een beste vriend is (plus 1 dag actief) = tel uit je verlies

Heb laatst nog een Alesis Micron gekocht van iemand die zei er ook geen ruimte voor te hebben. Die kerel had een bijna volledig lege huiskamer, met een groot bureau met meer dan genoeg ruimte. Maar goed ik hielp hem er maar wat graag vanaf. Hij werkt perfect en ik heb hem voor een mooi prijsje!

Is natuurlijk wel een beetje verdacht, maar niet iedereen over één kam scheren. Als je enigszins interesse hebt zou ik altijd vragen of je kan komen kijken. Als je dan een of andere smoes krijgt heel erg voorzichtig zijn!

misschien schaamt ie zich wel dat hij een synthesizer helemaal niet leuk vindt en zegt ie dan maar dat ie er geen ruimte voor heeft. :P

Hm, een DX27 proberen te verkopen als een DX7... En het is geen tikfout want het staat zowel in de titel als het onderschrift.

http://link.marktplaats.nl/540490840 :peukie:

600 Euro

Gebruikte Yamaha DX7 Synthesizer, unieke sound, in goede staat, alleen een paar krasjes
op de behuizing, inclusief flightcase, manual, midikabels, line-out kabel, sustain pedaal,
2 cartridges (in totaal 160 sounds!).

Dit exemplaar is een collectors item: hij werd door Het Goede Doel geprogrammeerd en gebruikt
voor het album Tempo Doeloe.

http://link.marktplaats.nl/540475991 :engel:

Bieden vanaf 900

Zeer strakke AKAI VX600, volledig geserviced, nieuwe display verlichting, memory batterij en 1 nieuwe CEM oscillator.
Prachtig apparaat met de beste Akai synth sound ooit!
Wel even je eigen patches maken, want het geheugen is op 3 sounds (test) na helemaal leeg.
Inclusief manual en service manual.
Zo echt analoog!

Das wel een originele, hoge prijs en gebruikt door het goede doel, niet een hoge prijs, omdat voor het goede doel.

Als ik even de "bieden vanaf" prijzen zie, dan heb ik het afgelopen jaar 2 synths voor samen 225€ gekocht die nu "bieden vanaf" samen 1350€ klokken. :D Jezelf zéér virtueel rijk rekenen blijft toch leuk. :) De werkelijke waarde ligt wel veel dichter bij die 225 dan bij die 1350 hoor. Véél dichter.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back