Ocherm wat hebben we het toch weer moeilijk...Ik verhandel al jaren instrumenten..niks nieuws..zo werkt het in de handel. Dat het internet het allemaal wat transparanter heeft gemaakt...tja..
Wat ik doe veroorzaakt een kleine rimpel in de instrumenten vijver. Er is nog genoeg over voor iedereen.
En die marges lijken allemaal zo fantastisch..na aftrek kosten, Marge BTW, belasting etc etc blijft daar nog maar een smal deel van over. (zal wel weer een opmerking overheen komen als "kies je toch zelf voor" maar goed..)
Met enige aan 100% grenzende zekerheid hebben jullie allemaal boter op je hoofd want er is er niet een tussen van voorgaande klagers die het instrument weer voor 500 eu hadden verkocht!
Of sponsoren jullie het geheim genootschap van muzikanten die elkaar "voor weinig" instrumenten doorspelen want "zo hoort het"...kom op zeg..
Ik heb een goede koop gedaan, vraagprijs afgerekend, verkoper blij, mijn inventaris weer aangevuld en case closed.
Ik zou morgen op je werk een vragen hoe het bedrijf functioneerd waar jullie werken..die principes zijn niet anders..kopen/verkopen..en vraag eens aan je baas hoe hard ie werkt en wat ie voor financiele risicos neemt om jou aan je bureautje te houden..
Boek ander een overnachting hier:
http://www.zeehondencreche.nl/wb/pages/actueel.php?lang=NL
Kunnen jullie tussen de rest van de huilers gaan liggen...