nou over grappenmakers gesproken... er was laatst een kerel op marktplaats die vroeg voor een DX21.. 400€ !! gestoorde pietje of niet dan?!
ik heb om te pesten 50€ geboden... krijg ik een mail terug:
"Beste johan koops, voor vijftig Euro doe ik hem niet weg als je nou 300 had geboden dan was je de men geweest maar nu kun je......"
3x raden. 4 weken krijg ik een mail of ik nog interesse had.. voor 50€ kon ik de synth komen ophalen!
niet gedaan, heb al een FB01 enne.. ik had ff geen 50€ had net een edirol pcr300 gekocht namelijk maar anderss..!
ik heb om te pesten 50€ geboden... krijg ik een mail terug:
"Beste johan koops, voor vijftig Euro doe ik hem niet weg als je nou 300 had geboden dan was je de men geweest maar nu kun je......"
3x raden. 4 weken krijg ik een mail of ik nog interesse had.. voor 50€ kon ik de synth komen ophalen!

niet gedaan, heb al een FB01 enne.. ik had ff geen 50€ had net een edirol pcr300 gekocht namelijk maar anderss..!

. Ik vind het nog steeds prachtig dat vintage en nieuw analoog maar ik ben er mee gestopt... mss dat ik me wel weer ga storen als ik mij weer op die markt ga begeven maar ik hoop het niet! 
Had het dan gewoon bij je eerlijke vorige reactie gehouden dat je een snelle winst zoekt en te lui was om het ding te testen. Daar kunnen en zullen mensen nog steeds het hunne van denken, maar het is dan toch een relevante reply.