peterdh
Collabs
Er is al het één en ander te vinden op het forum, maar veel fabrikanten hebben hun compressors inmiddels ge-update. Ik zoek een hardware compressor waarop ik (voornamelijk) de basdrum op de side-chain insert aansluit en vervolgens de bas en/of een sustain sound compress.
Ik wil liever niet zo veel geld uitgeven en ik prefereer 2 afzonderlijke kanalen (2 afzonderlijke side-chain inserts, zoals op de Alesis 3630/3632, is helemaal mooi).
Nieuw kwam ik tegen: de Alesis 3632, de DBX 166XS, de DBX 266XS, de FMR Audio RNC 1773 en de FMR Audio RNLA 7239. Een 2e hands compressor vind ik ook prima.
Graag hoor ik jullie input...
)
Ik wil liever niet zo veel geld uitgeven en ik prefereer 2 afzonderlijke kanalen (2 afzonderlijke side-chain inserts, zoals op de Alesis 3630/3632, is helemaal mooi).
Nieuw kwam ik tegen: de Alesis 3632, de DBX 166XS, de DBX 266XS, de FMR Audio RNC 1773 en de FMR Audio RNLA 7239. Een 2e hands compressor vind ik ook prima.
Graag hoor ik jullie input...
)
; hij deed het wel, maar met overspraak. Toen ik een gewone insert kabel in de DBX insert ingang stak, werkte hij prima. Op het eerste gehoor klinkt hij beter dan het ITB side-chainen met mijn Cubase compressor.
sidechain.