Nieuw nr "On The Rocks" (House?)

Persoonlijk vind ik het wel lekker klinken (in de basis), maar ik zou liever hebben dat er wat meer gebeurt.
Na een minuutje of 1,5 is de spanning er wat mij betreft af

Paul

:? Valt er echt zo weinig over te melden?
Hoe is de productie? Ik heb geprobeerd elk geluidje (vooral allerlei rhytmische dingetjes) z'n eigen plaats te geven (panning, EQ) en het geluid "open" te houden. Ik heb altijd wel moeite met de bas; ik wilde geen zwaar pompende kick maar wel eentje die hoorbaar aanwezig is.

Paul, dank voor je reactie. Wilde er niet teveel variatie in stoppen om de "flow" te behouden.

ik ben het met de vorige reacties eens, het klinkt lekker, productie zit goed in elkaar (voor zover ik kan bepalen door mijn laptopspeakertjes ;) maar het wordt al snel saai, mist een verhaal/opbouw, een begin, een rise, een climax, break, een einde, dat soort dingen. Dus dat zou je volgende stap moeten/kunnen zijn

En ik weet uit ervaring dat het heel frustrerend is om geen reacties op iets te krijgen waar je zelf hard aan gewerkt hebt en je heel benieuwd ben wat anderen er van vinden. Je hoopt op (opbouwende) kritiek maar die blijft dan uit en je gaat denken "is het dan echt zo slecht" en dan denk je, nee dat kan niet, ik hoor hier veel ergere bocht voorbij komen:?
Maar dat moet je je niet persoonlijk aantrekken, is nu eenmaal zo, troost je dan met de gedachte dat het niet slecht genoeg was (want geloof me, die reacties komen in dat geval echt wel) maar het ook niet goed genoeg was(en mensen zeggen graag of iets goeds, of iets slechts, maar ertussenin, dat heet opbouwend, en dat kost meer moeite en gebeurt daarom vaak niet.

cheers!

Paul, ik vind hem goed. Geluid klinkt ok (hier in ieder geval). Als ik zou draaien, zou ik hem er tussen zetten. Er zit, naar mijn een idee, een relaxede maar goede drive in. Zo eentje waar, wederom naar mijn bescheiden mening, mensen van gaan bewegen.

Evert

Back