SynnyS vs Nederlands Symfonie Orkest

SynnyS

Groot lid
Dit wordt een unieke show! 8 maart in Zwolle en 10 maart in Enschede.

Meer informatie is te vinden op de website: http://www.theplanets.nl

KERN0001-PLANETS-FLYER-LILA.png

KERN0001-PLANETS-FLYER-LILA-2.jpg

'the planets' van Gustav Holst neem ik aan.

edit: Staat vermeld op de link. :stupid

Typisch dat je het hebt over een 'techno' afterparty en dat er in de clip dan een stukkie d&b te horen is.
Het concept is leuk, maar wat ik me bij klassieke muziek kan voorstellen is meer avant-gardige EM. Het kan aan de marketing liggen maar ik heb nu een beetje het gevoel dat het teveel opzichzelf staand wordt en dan doe je de liefhebbers van beide genres geen plezier terwijl dit natuurlijk wel de intentie is.

Nogmaals, kan het mis hebben maar zo komt het op mij over!

ik ben net thuis, het was compleet uitverkocht, bijna 900 man aanwezig!

Het was een geweldige ervaring, heel veel positieve reacties gehad.

Voor het orkest was het wel wat onwennig kon ik merken, vooral bij de wat oudere vandagen ;)

Al met een topavond gehad, de editie in zwolle was afgelast en wordt in september opnieuw in gepland.

Dat moet wel erg gaaf zijn om dat gedaan te hebben! Super hoor en ook wel een felicitatie waard lijkt mij. :mega:

Hoihoi, ik wsa er ook bij gisteravond in Enschede. Geweldige avond, hartstikke leuk concept, mooie interpretaties ook van Synnys! Het enige jammere vond ik dat het niet tot samenspel kwam, beide 'partijen' waren steeds op elkaar aan het wachten zo leek het. Dat zou natuurlijk ook supermoeilijk zijn om echt live met elkaar mee te gaan spelen.
Waar stond dat vrouwenkoor nou, ik hoorde het geluid van overal komen maar heb ze niet kunnen bespeuren. Was gaaf geweest als ze als een soort Walkuren met een glazenwasserslift naar beneden waren komen zeilen haha
Erg leuke avond, bedankt!

Back