Ernst_Hill
Gepokt en gemazeld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Daar hoef hij niet bang voor te zijn, ik heb geen behoefde aan 2 OSCarsMisschien is ie bang dat analogica er om komt![]()

Daar hoef hij niet bang voor te zijn, ik heb geen behoefde aan 2 OSCars
Maar als ik er geen had gehad was ik er zeer zeker persoonlijk heen gereden en had de OSCar aan een degelijke test onderworpen, het is nog niemand gelukt om mij iets ondeugdelijks te verkopen.
Mocht ik er naderhand toch achter komen dat iets niet 100% werkt heeft hij een heeeeeeeeeeeel groot probleem, dan rijd ik dat stuk nog een keer om verhaal te halen
Trouwens als hij zo mooi is als beschreven en alles werkt is hij niet eens duur.
Zou zeggen, gelijk kopen.
)OSCar is een brute synth, maar ik prefereer toch eigenlijk een Wasp qua sound en filters. Neemt niet weg dat ik nog wel een keer een OSCar zou willen bezitten..![]()
met me Wasp....en wat betreft die OSCar +1 
OSCar is een brute synth, maar ik prefereer toch eigenlijk een Wasp qua sound en filters. Neemt niet weg dat ik nog wel een keer een OSCar zou willen bezitten..![]()

Hoe kun je dat nou zeggen? De eindprijs is nog helemaal niet bekend. Hij staat nu al op €2000 en de veiling duurt nog meer dan een week. Die kan wel eens op €4000 eindigen ofzo.Trouwens als hij zo mooi is als beschreven en alles werkt is hij niet eens duur.
Zou zeggen, gelijk kopen.