OSCar op Ebay.de

OSCar lijkt nu boven de 2000 uit te komen, 2000 is met nog een week te gaan. Gewone Wasps 8- 900 eu denk ik, Wasp Deluxe echter... dat is een ander verhaal :)

Mijn Wasp een maand geleden in mint conditie gekocht voor 750....is denk ik wel een goeie deal.....maar wat blijft die OSCar toch mooi om te zien....:{

Attachments

• wasp101.jpg
    wasp101.jpg
    131,1 KB · Bekeken: 90
Ik blijf het een afzichtelijk ding vinden. De Deluxe nog erger dan de gewone.
Maar ja, smaken verschillen :)

Echter die ruil tegen een Oscar had ik niet laten liggen....maar dat is achterafgezwam..

Een OSCar is evt nog te vinden als je je best doet, een Deluxe moet je geloof ik toch echt hier langskomen als je er 1 in het echt wil zien. Schijnt dat de Deluxe speciaal gebouwd is voor de medewerkers van EDP, aldus Boemtsjak. Maar dat zijn geruchten.

Mooi, lelijk, hij is vooral echt enorm. En zelf vind ik hem geweldig Engels ogen, helemaal in de geest van die tijd :)

€2000 rond
Yay!!!
Ik had trouwens nog wel een last minute bod verwacht.

Kreeg een berichtje waarin de verkoper aangaf dat andere bieders niet over de brug kwamen etc en niet meer wilde kopen...of ik interesse had voor 2000 eu want ik was bieder (geen 2000 eu)...beetje vreemd maar goed. Echter op mijn vraag "wanneer kan ik komen ophalen" doodse stilte...geen antwoord...

Hmmmmmmmmmmmm..............

Kreeg een berichtje waarin de verkoper aangaf dat andere bieders niet over de brug kwamen etc en niet meer wilde kopen...of ik interesse had voor 2000 eu want ik was bieder (geen 2000 eu)...beetje vreemd maar goed. Echter op mijn vraag "wanneer kan ik komen ophalen" doodse stilte...geen antwoord...

Hmmmmmmmmmmmm..............

Prijs bleef ook laag om dat die alleen wou verzenden. Ophalen was geen optie. Dan krijgt het bij mij argwaan..

Als mensen het aan durven,. is hun keuze

Prijs bleef ook laag om dat die alleen wou verzenden. Ophalen was geen optie. Dan krijgt het bij mij argwaan..

Als mensen het aan durven,. is hun keuze

Verkoper was heel soepel, ik vroeg "doet ie het 100% want hij heeft zo lang stilgestaan" antwoord "ja helemaal top" ik weer "ziet ie er goed uit?" antwoord "ja helemaal als nieuw"

jaja

Maar daar geloof ik geen reet van..Heb net een Oscar gekocht die lang stil stond en die was flink in de warrie..

en toen ik over ophalen begon was de communicatie meteen 0.

Volgens mij kun je z,n Oscar ook beter ophalen. Als dat ding zo kwetsbaar is aan de binnenkant.

verkopen had nog niet zo veel items verkocht. Nu heeft die niets meer er op staan. Toen die Oscar werd geplaatst wist ik al meteen hoe laat het was.

Items in Duitsland van die prijs haal ik alleen op....snelwegen doen het prima daar en vaak ben ik net zo veel kwijt aan diesel als verzendkosten..

Back