RIP Whitney Houston

beau_210x186.jpg

Lekker dichtbij huis..............
Nog 3 van die mislukte tv shows èn hij wordt suicidaal :duivels:
Mijn ergenissen gaan meer uit naar Patty Brard, Gerard Joling en Gordon.......
Kan je daar niets aan doen BrZ?

Back ontopic:
De Amerikaanse David Gest (58), een bekende muziekproducent en ex-man van Liza Minnelli (65), is ervan overtuigd dat Whitney Houston ‘echt wilde trouwen’ met Michael Jackson, maar dat Michael te verlegen was om de stap te nemen. De muziekproducent was een goede vriend van beide overleden sterren. "Ze mocht Michael echt graag en hij aanbad haar," aldus David. "Michael vertelde mij dat ze een keer een gepassioneerde kus hebben gedeeld en zij vertelde mij dat ze op een gegeven moment erg verliefd op hem was."

“Ik denk dat ze echt met hem wilde trouwen, maar ondanks dat hij een oogje op haar had, was hij te verlegen. Later gaf hij aan mij toe dat hij elke stap had moeten nemen. Als zij samen waren geweest, denk ik dat Whitney niet aan de drugs had gezeten of een halve kluizenaar was geworden."

David zag Whitney vorig jaar optreden in Kopenhagen en kon zijn tranen niet bedwingen om het feit dat ze niet meer de noten kon halen die ze vroeger haalde. In een interview met The Sun vertelt hij: "Toen we elkaar vorig jaar ontmoetten, was dat bij haar concert in Kopenhagen en dat was het treurigste optreden dat ik haar heb zien doen."

"De tranen sprongen in mijn ogen toen ze geen enkele noot kon halen. Ik liep na vier liedjes weg om even flink te janken, maar kwam vervolgens terug om de rest van de show te bekijken. Ik leefde echt met haar mee."
en de bron link: MSN Starlounge

one dies, millions cry....millions die, no one cries.

wat een gezemel allemaal zeg, ik heb het meer te doen met mensen die honger hebben of in een oorlogsgebied wonen

Ja, laten we wedden wie de volgende is :D

dat deden we ook altijd hehe
allemaal een lijstje maken van 5 mensen van wie je denkt dat ze binnen een half jaar dood waren
als t dan gebeurde kreeg je een krat bier van de rest
dan maak je er toch iets positiefs van he :D

Whitney Houston ‘echt wilde trouwen’ met Michael Jackson, maar dat Michael te verlegen was om de stap te nemen
ik denk eerder dat de reden was dat WH een vrouw was en ouder dan 12

"Als zij samen waren geweest, denk ik dat Whitney niet aan de drugs had gezeten of een halve kluizenaar was geworden."
rare redenatie, want is MJ ook niet aan een kleine overmaat aan drugs overleden... Ik denk wel dat als ze met O.B.L. was getrouwd, ze niet aan de drugs had gezeten (maar daarentegen was we wel een hele kluizenaar geworden).

Back