Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heb je die compressors al gehoord of heb je de besprekingen gelezen waarnaar hierboven verwezen wordt?Origineel geplaatst door Da Fransz
Als je een compressor van € 300 op je eindbus wilt zetten kun je er beter geen op zetten. Mastering doe je goed of niet!
Kan ik best inkomen als je je budget aan compressors hebt opgemaakt. FX doe je goed of niet!Origineel geplaatst door Da Fransz
Begrijp me niet verkeerd, ik wil heeeeeel graag een fireworx, maar € 2000 is veeeeeel geld voor een fx unit.
Origineel geplaatst door r.5
Heb je die compressors al gehoord of heb je de besprekingen gelezen waarnaar hierboven verwezen wordt?
Voor de volledigheid en voor Frans:
Je kan natuurlijk ook een Avalon, Manley of Empirical Labs compressor kopen als je budget het toelaat.
Als je echt wil masteren koop je natuurlijk een Finalizer.
Maar niemand heeft het hier over masteren gehad.
(Jouw 'tla fat-1' en 'aphex661' kosten anders ook maar 300€.)

Origineel geplaatst door r.5
Kan ik best inkomen als je je budget aan compressors hebt opgemaakt. FX doe je goed of niet!

)

Mixbuscompressie (of meer bepaald mixbus multiband compressie) is maar een deel van het mastering process.Origineel geplaatst door Da Fransz
Mixbuscompressie is IMO mastering.

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Zijn er mensen met ervaring met de Roland SRV 3030D? (Zag dan Kymo er een had staan...). Ik kon er op i-net niet zo veel op vinden. Ik kreeg de indruk dat het meer een reverbprocessor is. Klopt dat?

Origineel geplaatst door arjanv
volgende week maar weer even kijken en aan knopjes zitten bij Tach&Tally en op de terug weg nog even bij peter verspuy langs.