Snelkookbami - Untietled

Ik neem aan dat je een langere intro hebt... De mix is verder strak, niets om aan te merken. Typisch je sound! :)

Klinkt lekker! lekker mellow.. Met een vocal erover kan hij zo in de top 40..
Mocht je dat willen he :-)

melodie en arrangement is lekker!, mix kan ik nog niet te veel over zeggen zit achter laptop.

lekker progressive/mellow house deuntje..
klinkt inderdaad prima

ik vind hem persoonlijk nog iets te braaf... maar das smaak denk ik

een vocal erbij zou wel erg goed passen

Thanks voor de positiviteit!

Ik neem aan dat je een langere intro hebt...
Jep, maar anders wordt het bestand te groot (is nu 7 mb) en het voegt niks interessants toe (DJ intro).
Met een vocal erover kan hij zo in de top 40..
Ik heb nog nooit een track in mijn stijl in de top 40 gehoord, ook met vocal, dus dat zal denk ik niet gebeuren 8o
mix kan ik nog niet te veel over zeggen zit achter laptop.
Dan hoor ik het nog, erg benieuwd naar je mening.
een vocal erbij zou wel erg goed passen
Helaas zijn de vrouwelijke vocals waar ik vaak naar op zoek ben erg schaars, al helemaal degene die het voor plezier doen en er niet direct een kostenplaatje aan willen vast plakken.

Helaas zijn de vrouwelijke vocals waar ik vaak naar op zoek ben erg schaars, al helemaal degene die het voor plezier doen en er niet direct een kostenplaatje aan willen vast plakken.

Dat is erg jammer... Ik ken eentje die best goed op jouw muziek kan inzingen maarja ze vraagt volgens mij ook wat €€€... Probeer met Patrick (beatzofbucket; hij is erg goed!), maarja, geen vrouwen dus :W :mega:

niks mis mee
beetje braaf idd..ene oor in andere uit. geen smoel.
wel mooi.. ik denk dat iedereen wel een untitled of untietled op zn schijf heeft staan :D

Back