Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Jep, maar anders wordt het bestand te groot (is nu 7 mb) en het voegt niks interessants toe (DJ intro).Ik neem aan dat je een langere intro hebt...
Ik heb nog nooit een track in mijn stijl in de top 40 gehoord, ook met vocal, dus dat zal denk ik niet gebeurenMet een vocal erover kan hij zo in de top 40..

Dan hoor ik het nog, erg benieuwd naar je mening.mix kan ik nog niet te veel over zeggen zit achter laptop.
Helaas zijn de vrouwelijke vocals waar ik vaak naar op zoek ben erg schaars, al helemaal degene die het voor plezier doen en er niet direct een kostenplaatje aan willen vast plakken.een vocal erbij zou wel erg goed passen
Helaas zijn de vrouwelijke vocals waar ik vaak naar op zoek ben erg schaars, al helemaal degene die het voor plezier doen en er niet direct een kostenplaatje aan willen vast plakken.

Ik denk wel meer dan éénwel mooi.. ik denk dat iedereen wel een untitled of untietled op zn schijf heeft staan![]()