dinges

JohnDoe24

Gedeactiveerd account
Ik had eens zin om wat te "schetsen", dus ik heb mijn sporenrecorder gepakt en dit mp3tje snel inelkaar gezet, ik denk dat het nooit iets zal worden en daarom is het ook een dinges.

Alles komt uit een Alesis qs 8

Attachments

• dinges.mp3
    4,9 MB · Bekeken: 67
Zitten wel leuke geluiden bij, en op zich kan je er wel iets leuks van maken, lijkt me?

Alleen... lijkt 't af en toe of het niet allemaal 100% gelijk loopt, maarach beetje werk :D

enne.. die bijna 3 minuten stilte op 't end was bewust neem ik aan? (sound of silence..) :D

Zitten wel leuke geluiden bij, en op zich kan je er wel iets leuks van maken, lijkt me?

Alleen... lijkt 't af en toe of het niet allemaal 100% gelijk loopt, maarach beetje werk :D

enne.. die bijna 3 minuten stilte op 't end was bewust neem ik aan? (sound of silence..) :D

Ja opzich kan het wel iets leuks worden maar eigenlijk had ik weer eens sinds lange tijd drang om met meerdere sporen te rommelen. En hij loopt inderdaad niet helemaal strak, maarja ik heb alles "even snel" met het losse handje ingespeeld ;)

Oja dat einde haha, dat is het audiospoor van de clicktrack welk gemuted stond maar wel automatisch volledig meegaat in je nummer als je gaat renderen, gemuted of niet..... Dus vandaar

Back