je denkt maar heb je weleens rondgekeken?. de prijzen dalen echt niet hoor. in synthland is er geen crisis
We zullen zien wie er gelijk heeft.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
je denkt maar heb je weleens rondgekeken?. de prijzen dalen echt niet hoor. in synthland is er geen crisis
echt? lijkt me stug, simpelweg omdat analoog = oud.Ik heb gehoord dat ze vanuit China speciale lijnvluchten naar Europa aan het organiseren zijn om analoge gear terug te kopen.
Sommige dingen zijn lastiger te verkopen, zoals een 12-bitter net voor de het 12-bit hypeje van afgelopen maand, of BBD delays waar al lang niemand meer een leuke thread heeft opgestart. Maar een 626 is stijgende net zoals de rest in het lijstje.

Ik heb gehoord dat ze vanuit China speciale lijnvluchten naar Europa aan het organiseren zijn om analoge gear terug te kopen.

weten mensen wel wat een crisis is?.....
crisis:
![]()
als ie nog minder waard wordt duikt hij zelfs onder de ijzerprijs
daarom kopen de Chinezen analoge gear; ze slopen ze voor de (edel)metalenik denk dat dat voor synths wel mee zal vallen, want in tijden van oorlog kom je ook met een minimoog niet de grens over, daar heb je toch echt goud, zilver of een Rembrandt voor nodigkan juist een gevolg zijn van de geldcrises: geld is maar papier, een synth heeft wel wat meer houvast als instrument en zelfs( helaas) kunstbelegingsobject.
ik ruil bij deze een minimoog voor een rembrandt ! mag ook een klein rembrandje zijn.
, maar ik doelde bij Rembrandt op een 'oude meester' of iets wat die kant op gaat...ik verwacht niet dat in tijden van echte crisis (bijv. een burgeroorlog) je veel geld gaat krijgen voor Damien's koe op sterk water of een muur met een Banksy erop.Juistem, maar dat boeit niet iedereen, wat er op een ander deel van deze aardkloot gebeurd is pas erg als er niet genoeg olie binnen komt druppelen.
Hoe kom je nu weer aan die wijsheid en B-keuze bestaat helemaal niet, dat is aan een ieder die daar zelf over beslistNet iets mindere (de "B" keuze) gaan echt wel droppen nu

Hoe kom je nu weer aan die wijsheid en B-keuze bestaat helemaal niet, dat is aan een ieder die daar zelf over beslist![]()
dat heeft ook niets met "de crises" van doen.
maar meer met :"ieder voor zich, genoeg, en hoe verdelen we de boel" zoiets
Het heeft juist alles ermee te maken, de financieele crisis en de grondstofcrisis gaan hand in hand...
Met synths zijn veel mensen nu hun prut aan het verkopen voor prijzen waar niemand zin in heeft. Uiteindelijk zal het meeste goedkoper worden....en gedumpt worden.
Dit zal niet zo snel met de juweeltjes gebeuren, omdat er altijd rijke/verzamelaars zijn die spullen zullen opkopen.......
Ieder heeft zijn eigen smaak (waar zoals ieder wel weet niet over valt te twisten) en keuzes, voor de een is die ene synth geweldig en voor de ander prut.Dit zal niet zo snel met de juweeltjes gebeuren, omdat er altijd rijke/verzamelaars zijn die spullen zullen opkopen.......

Een Jupiter 4 is alleen B-keuze als er een overschot van Jupiter 8s is
Feit blijft: er worden geen nieuwe meer gemaakt, en door projecten zoals Io worden ze weer meer gewild.